Errror Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Hei Innimellom fryser datamaskinen min. Hvis jeg så forsøker å restarte den, stopper den opp tidlig i boote prosessen. Når dette skjer, stopper klokken å gå i biosen. Etter noen timer virker maskinen normalt igjen. Noen ganger jeg skrur på maskinen går klokken noen timer for sent. Hva kan dette skyldes? Jeg har et Asus P4S533 hovedkort. [ Denne Melding var redigert av: desertglow på 2002-11-03 23:08 ] Lenke til kommentar
enry Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 vel, - vakker blondine, - bevis at du er det først da ... :razz: Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 god sjølvtillit eller :wink: trur ikkje headingen din er måten å få hjelp på!!! Lenke til kommentar
dale Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Det kan være for svak psu. Lenke til kommentar
Sykebil Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Prøv å reset cmos en jumper på siden av batteriet ta ut batteriet først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå