j**** harddisk Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hei, jeg sendte en vare i retur på angrefristen til mpx.no og fikk pengene som kreditt på mpx.no, Når jeg skal bestille meg en ny vare står det ingenting om hvordan jeg skal gå frem for å bruke kreditten min istedenfor å få pakken sendt som postoppkrav. Noen som har erfaring med dette fra før? Takker for svar. Lenke til kommentar
meron Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Sett opp 'faktura' som betalingsmåte, og skriv ein merknad om dette i "Melding til salgsavdelingen" Lenke til kommentar
John P. Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Beklager å bruke tråden din, men jeg skal sende noe i retur til MPX nå. Hva er returadressen deres? Er det c/o Torp Distribusjon, Gneisvn. 10 3221 SANDEFJORD ? Eller er det noe annet? I e-posten jeg fikk med returnummer, står det: Hei der! Ditt returnummer: ******* er opprettet, merk pakken med ditt returnnummer og send inn komplett vare til: Angreretten gjelder ikke dersom varen er tatt i bruk Ha en fortsatt fin dag -Altså står ikke adressen der(!). Endret 6. oktober 2006 av John P. Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Godkjent retur sendes til: MPX c/o Torp Distribusjon AS' date=' Gneisveien 10, N-3221 Sandefjord. Står det under Kundesenter > retur på mpx.no Lenke til kommentar
John P. Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Takk, da satser jeg på at det også gjelder ved retur ved bruk av angrefrist (det er vel logisk). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå