DementedAlbino Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Hvilket minne må jeg ha på dette kortet? Støtter det ikke raskere enn PC2100? Har jo lest veldig mye bra om dette kortet og lurer på om jeg skal kjøpe det. Noen som har noen andre hovedkort å anbefale framfor dette? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Dette kortet er helt supert! :smile: kan fint sette inn så rask DDR minne du vil. Jeg kjøpte 333MHz DDR RAM (og kunne sette fsb rett til 166MHz (333MHz DDR). Man kan også låse PCI/AGP hastigheten og dermed få en sinnsyk FSB/CPU hastighet :wink: Kjøpte en 2,26GHz P4 som glatt kjøres på 166MHz fsb. (2,82GHz på CPU) med standard intel vifte. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Kortet har en udokumentert jumpersetting som lar minnet gå på 355 MHz (266 MHz + 33%). Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Har kjørt minnet på 375 mhz på det kortet uten prob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå