Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Svart skjerm

Anbefalte innlegg

Hei

For nokon dagar sidan prøvde eg å innstalere to nye harddiskar på dataen min., men da eg prøvde å skru den på igjen fekk eg ikkje signal på skjermen. Etter å ha starta den på nytt eit par gongar klart eg å komme til den plassen der dei sjekkar harddiskane. Då stoppa maskina og hovudkortet laga ein høg pipelyd. Eg tok då og prøvde å koble frå alle etter tur og etter eit par forsøk fekk eg ein ny pipelyd Den var meir sånn pip--pip--pip.

System:

Mainboard MSI neo2 platinum

CPU: Intel Pentium 4 3ghtz

Memory: 2 GB

Hard Drives: 1 Samsung 250GB + 2 Seagate Barracuda 400GB

Grafikkkort: nVIdia Geforce 6200 turbo

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

For nokon dagar sidan prøvde eg å innstalere to nye harddiskar på dataen min., men da eg prøvde å skru den på igjen fekk eg ikkje signal på skjermen. Etter å ha starta den på nytt eit par gongar klart eg å komme til den plassen der dei sjekkar harddiskane. Då stoppa maskina og hovudkortet laga ein høg pipelyd. Eg tok då og prøvde å koble frå alle etter tur og etter eit par forsøk fekk eg ein ny pipelyd Den var meir sånn pip--pip--pip.

System:

Mainboard MSI neo2 platinum

CPU: Intel Pentium 4 3ghtz

Memory: 2 GB

Hard Drives: 1 Samsung 250GB + 2 Seagate Barracuda 400GB

Grafikkkort: nVIdia Geforce 6200 turbo

7013998[/snapback]

Hei glem det jeg skrev akkurat. Starta maskina på nytt igjen og alt gjekk fint heilt til eg skulle laste inn Windows. Da blei det vist ein blåskjerm i eit halvt sekund før dataen restarta. Prøvde å fikse problemet ved å reinstalere Windows, mn da setup skal starte Windows får eg blåskjerm med denne feilmeldinga 0X0000007B (0Xf78D2524, 0X00000034, 0X00000000 0X00000000)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...