Assbeer Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hei For nokon dagar sidan prøvde eg å innstalere to nye harddiskar på dataen min., men da eg prøvde å skru den på igjen fekk eg ikkje signal på skjermen. Etter å ha starta den på nytt eit par gongar klart eg å komme til den plassen der dei sjekkar harddiskane. Då stoppa maskina og hovudkortet laga ein høg pipelyd. Eg tok då og prøvde å koble frå alle etter tur og etter eit par forsøk fekk eg ein ny pipelyd Den var meir sånn pip--pip--pip. System: Mainboard MSI neo2 platinum CPU: Intel Pentium 4 3ghtz Memory: 2 GB Hard Drives: 1 Samsung 250GB + 2 Seagate Barracuda 400GB Grafikkkort: nVIdia Geforce 6200 turbo Lenke til kommentar
Assbeer Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Hei For nokon dagar sidan prøvde eg å innstalere to nye harddiskar på dataen min., men da eg prøvde å skru den på igjen fekk eg ikkje signal på skjermen. Etter å ha starta den på nytt eit par gongar klart eg å komme til den plassen der dei sjekkar harddiskane. Då stoppa maskina og hovudkortet laga ein høg pipelyd. Eg tok då og prøvde å koble frå alle etter tur og etter eit par forsøk fekk eg ein ny pipelyd Den var meir sånn pip--pip--pip. System: Mainboard MSI neo2 platinum CPU: Intel Pentium 4 3ghtz Memory: 2 GB Hard Drives: 1 Samsung 250GB + 2 Seagate Barracuda 400GB Grafikkkort: nVIdia Geforce 6200 turbo 7013998[/snapback] Hei glem det jeg skrev akkurat. Starta maskina på nytt igjen og alt gjekk fint heilt til eg skulle laste inn Windows. Da blei det vist ein blåskjerm i eit halvt sekund før dataen restarta. Prøvde å fikse problemet ved å reinstalere Windows, mn da setup skal starte Windows får eg blåskjerm med denne feilmeldinga 0X0000007B (0Xf78D2524, 0X00000034, 0X00000000 0X00000000) Lenke til kommentar
am3k Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Stenges for brudd på tre-ords-regelen (retningslinjene #3) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg