Mentalito Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Lurer på om noen kan forklare hvordan jeg gjør dvd spilleren min på dataen sone fr? Takk for alle svar Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Da må du jo fortelle hva slags DVDspiller du har da. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 litt vanskelig og hjelpe når man ikke vet hva slags spiller du har Lenke til kommentar
Mentalito Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 TSSTcorp CD/DVDW SH-W162C Hjelper det noe? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Dette er teknisk samme spilleren som Toshiba SD-R5472C. Så vidt jeg vet finnes det ikke noen patcher til denne. Du kan alltids bruke dette: http://www.dvdidle.com/dvd-region-free.htm (Jeg går ikke å husker dette, googlet ) Lenke til kommentar
Mentalito Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Det funka Takker så mye Endret 22. oktober 2006 av Mentalito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå