GOKVELD Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Har brent enn dvd med mange episoder på. Men så er den første komment sist. Er det noen program som jeg kar redigere filmen sånn at den episoden blir fjernet eller sette den først? Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Du kan jo bare brenne en ny DVD Lenke til kommentar
GOKVELD Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Du kan jo bare brenne en ny DVD 7013945[/snapback] vet, men dette var den siste jeg hadde. Og orker ikke å dra å kjøpe nå.. Er det noen muligheter eller må jeg brenne enn ny dvd? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Du kan da ikke redigere en DVD uten at du kan slette det som er på den (RW). Hvis det er det så ja. Men du må jo lage hele menyen om igjen om du har det da. Slipper vell gjerne re-converteringen hvis du bruker platas VOB filer. Men det var ikke spørsmålet heller Lenke til kommentar
GOKVELD Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Du kan da ikke redigere en DVD uten at du kan slette det som er på den (RW). Hvis det er det så ja. Men du må jo lage hele menyen om igjen om du har det da. Slipper vell gjerne re-converteringen hvis du bruker platas VOB filer. Men det var ikke spørsmålet heller 7015346[/snapback] ok, takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå