Ronin Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hei Tenkte å bruke ovennevnte kort til HTPC grunnet at det har HDMI og HDCP, noen der ute som har kortet og har testet det til HD videoer? Andre erfaringer? Lenke til kommentar
southhome Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hei Har det kortet, fungerer utmerket. Les denne testen . Meget god og stille kjøler. Anbefales. Lenke til kommentar
Ronin Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) HeiHar det kortet, fungerer utmerket. Les denne testen . Meget god og stille kjøler. Anbefales. 7013933[/snapback] Takker for hurtig svar Det er forsåvidt ikke det samme kortet, det jeg refererer til har HDMI utgang, men 3D ytelsen er nok relativt lik. Planen var å bruke det til spilling til DX10 kommer, skal da ha nytt og vil putte dette i en HTPC og koble til LCD tv'et Endret 6. oktober 2006 av Ronin Lenke til kommentar
southhome Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Ser Komplett har ikke det kortet som jeg linket til lengre. Jeg kjøpte det med det samme de fikk det inn. Kjøleløsningen dekker hele kortet . Det er også lengre fysisk enn feks XFX og Gainward sine kort. XFX ,Gainward og Asus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå