shit89 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Har et problem der bare lyden på venstre side fungerer på ipoden min. Har prøvd flere headset og alle har samme problemet. Hvis jeg vrir på der ledningen møter jacken får jeg lyd i den andre og, men da må jeg holde den stramt rundt ipoden og det er lite praktisk. Hvordan kan jeg få lyd på begge? Kan jeg bruke rensespray som er til for å rense elektronikk? Har brukt sånn spray på gitaren min mellom ledningen og inngangen og inngangen, og det gjorde underverker. På forhånd, takk Mvh. Kristian Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Er den innanfor garantitida ville eg sendt den inn til reparasjon, tar litt tid, men ein sånn feil vil sjeldan bli betre med tida. Endret 6. oktober 2006 av Zeph Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Detter er produsenten, (scr)apple sin feil, send den inn og krev en ny! Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Om du ikke vil sende den inn, kan du kanskje bruke løsningen jeg hadde på den første MP3-spilleren min, en Apacer-sak: Spissen på en tannpirker brukes til å presse jackkontakten til den siden lyden er på begge kanalene på. Anbefales ikke, med mindre du enten er totalt avhengig av den, eller at den er utenfor garanti. Men det fungerer helt supert. Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg har det samme problemet, fikk det nesten rett etter at jeg oppgraderte iTunes og iPod FW'en... Leverte den inn her om dagen, får se hva dem sier... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå