henrox Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 har et stort problem etter at jeg installerte nye skjermkort drivere... jeg kan ikke se film på pcen lenger ! kan høre lyd osv, men no bilde kommer det ikke... noen som har peiling på hva problemet kan være ? Lenke til kommentar
tevil Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hvilket kort? Hvilken driver? Hvilken mediaavspiller? Lenke til kommentar
henrox Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Hvilket kort?Hvilken driver? Hvilken mediaavspiller? 7013718[/snapback] geforce 6600 GT, nyeste nvidia drivern 91.47, ALLE mediavspillere, windows media player. winamp, VLC, divx... de funka helt fett alle sammen før jeg oppdaterte.. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 kan være at du mangler xvid drivere.. Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Har du codec da? Ganske vesentlig det også Lenke til kommentar
henrox Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Har du codec da? Ganske vesentlig det også 7013755[/snapback] har alle slags codecs... det jeg sier, alt funka jo fett før jeg oppdaterte skjermkortdriverne... har reinstallert de og. Lenke til kommentar
EvilB Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Når man har flere skjermer så er det jo bare en av de som pleier å vise bildet. så det kan jo være at noen instillinger har blitt forandret slik at ikke skjermen din ikke viser video. Har et ati kort med catalyst control center, så jeg vet ikke helt hvordan kontrollpane er for deg, men sjekk at skjermen du bruker er satt som main. Lenke til kommentar
tevil Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Funnet ut av det? Sjekk om du har noen instillinger som ligger under Video på full skjerm. Jeg finner det under klassisk visning av control-panel og går den vanlige veien gjennom høyreklikk på skrivebord, egenskaper, instillinger, avansert, fanen GeForce 6600gt og ser litt ned på venstre side under Geforce 6600gt. Prøv å velg deaktiver der inne... Hadde litt rot med det selv etter siste versjon av drivere. Alle videoer ble sendt til tven. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Prøv med VideoLAN. Denne avspilleren har alle dekodere intergrert, og VideoLAN kan avspille alt av filer - også de som er skadet og mangler f.eks kodek-info hvor andre avspillere gir opp. Dersom ikke VideoLAN klarer å spille av, så er det noe drivertrøbbel vil jeg tro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå