Elgjeger Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Hei! Vet noen om nettbutikker som selger britiske,tyske eller russiske militær-greier fra 1 eller 2 verdenskrig?? Butikkene burde helst befinne seg i Skandinavia, men går fint med butikker langt vekk også... Endret 6. oktober 2006 av Elgjeger Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 her er et veldig godt tips: QXL Lenke til kommentar
Elgjeger Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 her er et veldig godt tips: QXL 7013701[/snapback] hva skal jeg søke på da?? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg ville søkt på: britiske,tyske eller russiske militær-greier fra 1 eller 2 verdenskrig Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 www.flecktarn.co.uk Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg tviler litt, men det kan hende www.topsecret.no har noe. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 http://www.pentagon.no har både nettbutikk og ordinær butikk i Oslo Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) På tysk ebay (ebay.de) er det mye slikt dersom det er aktuelt for deg. Endret 6. oktober 2006 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Hei! Vet noen om nettbutikker som selger britiske,tyske eller russiske militær-greier fra 1 eller 2 verdenskrig?? Butikkene burde helst befinne seg i Skandinavia, men går fint med butikker langt vekk også... 7013569[/snapback] Anbefaler deg å bruke auksjonssteder som f.eks. Skanfil ( Oslo - Haugesund ) som annenhver måned holder store auksjoner over nær sagt alt. Der finnes en god del objekter fra krigens dager som blir lagt ut alt fra krigssedler, klær, hjelmer, våpen, medaljer, kort, bilder og brev. Det meste Norske og Tyske gjenstander, men funnmuligheter er tilstede. Tidvis er det noe også på Qxl,s sider. Endret 8. oktober 2006 av ulfjoh01 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå