lavoll Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Viss det var uansett plattform.. Gran Turisimo 3! Men ellers er det live for speed som er tingen, eller Racer, som er gratis, og det kommer hele tiden nye biler og baner som kan lastest ned fra racer-extreme.com. Kvaliteten på disse er selvsagt varierende, men baner som "Early Fall in Norway" slår alt! Så .. 5 greeeatest: 1. Gran Turismo 3 2. Live For Speed 3. WRC 4. Tokyo Highway Racer 5. Stunts [ Denne Melding var redigert av: lavoll på 2002-11-04 16:54 ] Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 stunts er helt sherriff! Lenke til kommentar
Ed_Solheim Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Vel... siden dere startet å lage lister da... - Nascar Racing 2002 - Grand Prix Legends (4 år gammlet men fremdeles un-matched når det gjelder singel-seater racing.) - Live for Speed - F12002 med GT/LeMans mod. - Rally Thropy (bra grafikk, men fysikken suger) - Rally championship (enda værre fysikk men *konge* fartsprøver og noter :smile: -- Ed Solheim http://www.gplea.org Lenke til kommentar
Kris27 Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 GPL Nascar 2002 Live For Speed Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 colin 2 og rally championship need for speed er for småunger....rett og slett heilt fullstendig urealistisk og altfor lett Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 GP 4 F1 2002 collin mc 2 NFS Lenke til kommentar
Jeff Cane Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Colin McRae 2.0 F1 2002 NFS-Porsche 2000 Lenke til kommentar
corcky Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Noen som har formeninger om SEGA GT 2002 til Xbox? Har siklet på dette spillet en stund nå. Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 1. Big Scale Racing 2. Need For Speed Hot Prosuit 2 3. Gran Turismo 3 4. Colin 3 (PS2) 5. Stunts Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Hmm.. liker jevli godt Street Legal jeg :smile: I spillet har man mulighet til å gjøre store forandringer på bilen. Bytte sideskjørt, støtfanger, sette på "klistremerker". I tillegg så består motoren av 15 deler. Skal man f.eks bytte ut "engine blocken" så må man skru av 15 deler før man får bytta ut den. Hjulopphenget består f.eks av hjulet, styrestang (?), fjærene, demperne, bremser og no annet jeg ikke husker navnet på. Man har altså mulighet til å bytte ut det meste. Litt artig med N02. Det er den samma greia som er i Fast And The Furious. Den greia man trykker på, sånn at man plutselig får et skikkelig trøkk i ræva. Digg å ha en sånn N02-beholder bak i bagasjerommet =) Grafikken er ikke akkurat mye å skryte av, men hvis man digger bilspill man kan gjøre store forandringer på bilen så er dette spillet for deg. Måten man kan skaffe seg penger på, er ved å kjøre ved siden av en annen "kul" bil og tute pån. Da kan man kjøre mot han og tjene pæ-æng =) http://www.gamezone.com/gamesell/screens/s...21079.htm?Num=1 Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 fra tiden i millitæret husker jeg Rage Race, når jeg nå kjøpte dette brukt og fyra opp PS2'en syntes jeg det ikke var så bra alikevel :smile: Men gameplayen er jo bra da... grafikken er ett annet kapittel. Lenke til kommentar
CareBear Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Rallisport Challenge til Xbox er uten tvil det beste jeg har opplevd av bilspill til nå, det har utrolig god "feeling" og styring, masser av biler og varierende brett! Colin McRae Rally 3 var skuffende i forhold, men likevel et ok rally-spill /Sondre http://www.fanms.com http://www.xbx.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå