Gå til innhold

Beste bilspill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes nfs porche er skikkelig bra jeg. En ekte porche slipper med rompa fortere enn du rekker å si porche hvis du slipper gassen brått i en skarp sving. Det samme skjer i spillet. Det er en vannskelig bil å kjøre... Spillet er underholdende samtidig som det er ganske realistisk :smile: Grafikken er også bra.

NFS Hot Pursuit 2 er det på kun 1 cd ??

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-03 22:52, skrev hurst:

dere må gjerne le av meg nå, men jeg må si at Nascar Racing 2002 season er noe av det råeste som kan spilles på pc. Realismen er ENORM! Colin blir smågutt i forhold..

NFS serien er alt for arcadepreget for min del.

Helt enig, kjører kun denne nå.

Kan og anbefale Grand Prix Legends fra samme firma (Papyrus). Dette er et relativt gammelt spill, men med oppdateringer og patcher slår den de fleste.

Begge funker også utmerket på nett.

bsa

Lenke til kommentar

Kan og anbefale Grand Prix Legends fra samme firma (Papyrus). Dette er et relativt gammelt spill, men med oppdateringer og patcher slår den de fleste.

Enig ! Grand Prix Legends, Live for Speed og diverse mods til F1 2001 og 2002.

Men, he-he, tror de som synes NFS serien er realistisk vil få seg en liten aha-opplevelse hvis de prøver GPL..

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-03 22:52, skrev hurst:

dere må gjerne le av meg nå, men jeg må si at Nascar Racing 2002 season er noe av det råeste som kan spilles på pc. Realismen er ENORM! Colin blir smågutt i forhold..

NFS serien er alt for arcadepreget for min del.

Likte godt og spilte mye 2001 season. Syntes 2002 ble litt kjedelig, ikke noe nytt liksom. Forstår godt at folk liker NR 2002 med tanke på utrolige god grafik og bilfølelse. Vanskelig og føye til nye elementer i en slik sjanger. Men det er vel litt dårlig gjort å sammenligne nascar med rally ?

Microsoft Rallysport Challenge er jo ikke dumt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...