Rawen Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Hva er det beste bilspillet i dag? Det må ha bra grafikk og god spillbarhet!!! Har Collin McRae2 og Need for speed : Porche Unleashed som favoritter i dag :smile: Lenke til kommentar
Snask Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 jeg synes det nye nfs hot pursuit 2 er faktisk ganske rått. Colin er jo seff kult. 3'ern er jo ute til PS2, kommer sikkert til pc engang i tia. Lenke til kommentar
Rawen Skrevet 3. november 2002 Forfatter Del Skrevet 3. november 2002 Mener jeg så en eller plass at Colin McRae 3 skulle komme før jul en gang... Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Nfs Porsche er barskest ennå i mine øyne. Lenke til kommentar
lavoll Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Live for speed! http://www.liveforspeed.net Lenke til kommentar
hurst Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 dere må gjerne le av meg nå, men jeg må si at Nascar Racing 2002 season er noe av det råeste som kan spilles på pc. Realismen er ENORM! Colin blir smågutt i forhold.. NFS serien er alt for arcadepreget for min del. Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Mener jeg leste at Colin 3 ikke kommer på pc før februar...(samme gjør IGI 2 som jeg venter spent på). Jeg synes colin 2 er det hittil beste bilspillet på pc. Lenke til kommentar
Rawen Skrevet 3. november 2002 Forfatter Del Skrevet 3. november 2002 Synes nfs porche er skikkelig bra jeg. En ekte porche slipper med rompa fortere enn du rekker å si porche hvis du slipper gassen brått i en skarp sving. Det samme skjer i spillet. Det er en vannskelig bil å kjøre... Spillet er underholdende samtidig som det er ganske realistisk :smile: Grafikken er også bra. NFS Hot Pursuit 2 er det på kun 1 cd ?? Lenke til kommentar
timber Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 EA F1 2001 med FIA GT mod V3 og Lemans 2k2 mod er det beste jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Rawen Skrevet 3. november 2002 Forfatter Del Skrevet 3. november 2002 Noen som har prøvd "Live for speed"? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 PC: F1 2002 Konsoll: Gran Turismo 3 Lenke til kommentar
Shagrath Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Colin mcrae rally 3 uten tvil (xbox) Lenke til kommentar
bsa Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Quote: Den 2002-11-03 22:52, skrev hurst:dere må gjerne le av meg nå, men jeg må si at Nascar Racing 2002 season er noe av det råeste som kan spilles på pc. Realismen er ENORM! Colin blir smågutt i forhold..NFS serien er alt for arcadepreget for min del. Helt enig, kjører kun denne nå. Kan og anbefale Grand Prix Legends fra samme firma (Papyrus). Dette er et relativt gammelt spill, men med oppdateringer og patcher slår den de fleste. Begge funker også utmerket på nett. bsa Lenke til kommentar
HWE Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Kan og anbefale Grand Prix Legends fra samme firma (Papyrus). Dette er et relativt gammelt spill, men med oppdateringer og patcher slår den de fleste. Enig ! Grand Prix Legends, Live for Speed og diverse mods til F1 2001 og 2002. Men, he-he, tror de som synes NFS serien er realistisk vil få seg en liten aha-opplevelse hvis de prøver GPL.. Lenke til kommentar
Alcaid Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Til alle rallyfrelste som er ute etter realisme: Rally Trophy er rett og slett kongen av bilspill. Sjekk ut http://rally.jowood.com/rally-e/index.php Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Quote: Den 2002-11-03 22:52, skrev hurst:dere må gjerne le av meg nå, men jeg må si at Nascar Racing 2002 season er noe av det råeste som kan spilles på pc. Realismen er ENORM! Colin blir smågutt i forhold..NFS serien er alt for arcadepreget for min del. Likte godt og spilte mye 2001 season. Syntes 2002 ble litt kjedelig, ikke noe nytt liksom. Forstår godt at folk liker NR 2002 med tanke på utrolige god grafik og bilfølelse. Vanskelig og føye til nye elementer i en slik sjanger. Men det er vel litt dårlig gjort å sammenligne nascar med rally ? Microsoft Rallysport Challenge er jo ikke dumt. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Rally Trophy er meget bra spill, kanskje den beste. Men jeg tror CMR3 vil gå av med seieren når den kommer ut. Sinnsyk grafikk og dødsbra realitet! Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Quote: Den 2002-11-04 00:13, skrev Rawen:Noen som har prøvd "Live for speed"? Jeg lastet det ned nå og patchet til nyeste versjon (H3). Kjempebra spill synes jeg. Ganske realistisk gameplay og kjempemorsomt. Håper de kommer med en fullversjon av spillet snart. For øyeblikket finnes det en DEMO test versjon http://lfs.bhmotorsports.com/ Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 1. Nascar Racing season 2002 2. F1 2002 med Ralph Hummerich mod 3. Need for speed Porche unleashed 4. Need for speed High stakes 5. Colin McRae 2.0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå