Knebel Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Noen nydelige screenshots fra Ninja Gaiden Sigma til PS3 som forøvrig har launch en gang i 2007 http://www.gfdata.de/archiv10-2006-gamefront/2307.html Vakkert og blodig.. Endret 6. oktober 2006 av Fhj Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Med tanke på kor bra Ninja Gaiden såg ut på XBOX, så tør eg nesten ikkje tenke på kor bra det vil sjå ut på neste generasjons hardware. Eg likar pattene på Rachael, hehe Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 2 uker gamle bilder..... Ninja Gaiden 2 som blir ekte nextgen Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Stemmer, og me veit jo alle kvar NG 2 kjem Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Multiplatform! Ønsketanke Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 2 uker gamle bilder..... Ninja Gaiden 2 som blir ekte nextgen 7013662[/snapback] Fy skamme deg som ikke har gitt beskjed ennå du har hatt to uker på deg -Skulle nesten tro at du hadde en eller annen skjult agenda Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Bedre seint enn aldri, men er vel ikkje så lett å få med seg slik om man ikkje har "tilgang" på forumet Men det ser vanvittig herlig ut! Aldri testet det på Xbox,men har hørte mange lovord. Så eg misunner kansje PS3 spillere for denne tittelen. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Bedre seint enn aldri, men er vel ikkje så lett å få med seg slik om man ikkje har "tilgang" på forumet Men det ser vanvittig herlig ut! Aldri testet det på Xbox,men har hørte mange lovord. Så eg misunner kansje PS3 spillere for denne tittelen. 7014168[/snapback] Takk gud for noe som kalles søk knappen da Men få som bruker den Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hva er egentlig greia med at Ninja Gaiden Sigma ikke kommer til X360? Serien var jo først på Xbox. Det blir som å plutselig gi ut et nytt MGS-spill på X360 og ikke på PS3. Og det er jo Team Ninja som lager den her også, de har jo alltid støttet Microsoft og Xbox... FAEN! Jeg vil ha det spillet her på X360, ass! Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Det er orginale NG men med nye mulighter og evt. et par nye levels. Se på det som en expansion til NG:Black som også var en utvidelse! Jeg tror NG 2 kommer enten som exclusive til X360 eller timed exclusive Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Håper du har rett. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Hva er egentlig greia med at Ninja Gaiden Sigma ikke kommer til X360? Serien var jo først på Xbox. Det blir som å plutselig gi ut et nytt MGS-spill på X360 og ikke på PS3. Og det er jo Team Ninja som lager den her også, de har jo alltid støttet Microsoft og Xbox... FAEN! Jeg vil ha det spillet her på X360, ass! 7014355[/snapback] det er jo bare en remake av Ninja gaiden 1. Både Ninja gaiden og Ninja Gaiden BLACK kan spilles på Xbox 360 i 720P. Team Ninja bruker pengene sine på å lage Ninja gaiden 2 til Xbox 360, og kaster ikke vekk tid og penger på en remake Endret 6. oktober 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Bedre seint enn aldri, men er vel ikkje så lett å få med seg slik om man ikkje har "tilgang" på forumet Men det ser vanvittig herlig ut! Aldri testet det på Xbox,men har hørte mange lovord. Så eg misunner kansje PS3 spillere for denne tittelen. 7014168[/snapback] Takk gud for noe som kalles søk knappen da Men få som bruker den 7014252[/snapback] Jeg har søkt jeg. Har du en link til hvor disse bildene er postet før? Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Klar over at det er remake, men jeg har aldri eid Ninja Gaiden til Xbox 1, og nå har jeg kun X360, så det hadde vært rått å spilt den gamle i høyere oppløsning og bedre grafikk. Men godt å høre at det kommer en Ninja Gaiden 2 til X360! EDIT: Hvordan ser gamle Ninja Gaiden ut forresten, i 720p? Verdt å kjøpe den nå, til 360 hvis man ikke har spilt det noe særlig før? Endret 6. oktober 2006 av BTK Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Hva er egentlig greia med at Ninja Gaiden Sigma ikke kommer til X360? Serien var jo først på Xbox. Det blir som å plutselig gi ut et nytt MGS-spill på X360 og ikke på PS3. Og det er jo Team Ninja som lager den her også, de har jo alltid støttet Microsoft og Xbox... FAEN! Jeg vil ha det spillet her på X360, ass! 7014355[/snapback] det er jo bare en remake av Ninja gaiden 1. Både Ninja gaiden og Ninja Gaiden BLACK kan spilles på Xbox 360 i 720P. Team Ninja bruker pengene sine på å lage Ninja gaiden 2 til Xbox 360, og kaster ikke vekk tid og penger på en remake 7014381[/snapback] Er det nødvendig å snu alt positivt til negativt her inne? Kan dere ikke bare se om dere kan leve med å måtte innrømme at disse screenshotene faktisk er bra greier? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Her er ihvertfall ein tråd om spillet: TRÅD Meiner å ha hørt av venner at spillet er irriterende vanskelig på xbox :!: Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Det er vanskelig ja, men dritmoro! Spesielt når du får til de beeste komboene! Det som da er morsomt er at bossene bare blir større og større:P Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Du aner ikke Mala! Jeg er bare glad jeg ennå har livet i behold etter å ha runnet det jeg Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Til de som ikke har spilt det: JA det er absolutt verdt et kjøp! Sinnsykt moro, sinnsykt irriterende Husk å kjøpe en ekstra kontroller eller to også, for dette spillet har en tendens til å forkorte levetiden på dem Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Bedre seint enn aldri, men er vel ikkje så lett å få med seg slik om man ikkje har "tilgang" på forumet Men det ser vanvittig herlig ut! Aldri testet det på Xbox,men har hørte mange lovord. Så eg misunner kansje PS3 spillere for denne tittelen. 7014168[/snapback] Takk gud for noe som kalles søk knappen da Men få som bruker den 7014252[/snapback] Jeg har søkt jeg. Har du en link til hvor disse bildene er postet før? 7014396[/snapback] Aldri sagt bildene er postet før, MALA har postet en veldig fin link som fint kan brukes jeg har bare sagt bildene er 2 uker gamle uansett :!: Endret 6. oktober 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå