Gå til innhold

Ninja Gaiden - Nexgen PS3 (Nye bilder)

Knebel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bedre seint enn aldri, men er vel ikkje så lett å få med seg slik om man ikkje har "tilgang" på forumet :whistle:

Men det ser vanvittig herlig ut! Aldri testet det på Xbox,men har hørte mange lovord. Så eg misunner kansje PS3 spillere for denne tittelen. :yes:

Lenke til kommentar
Bedre seint enn aldri, men er vel ikkje så lett å få med seg slik om man ikkje har "tilgang" på forumet :whistle:

Men det ser vanvittig herlig ut! Aldri testet det på Xbox,men har hørte mange lovord. Så eg misunner kansje PS3 spillere for denne tittelen. :yes:

7014168[/snapback]

Takk gud for noe som kalles søk knappen da :thumbup: Men få som bruker den :thumbdown:

Lenke til kommentar

Hva er egentlig greia med at Ninja Gaiden Sigma ikke kommer til X360? Serien var jo først på Xbox. Det blir som å plutselig gi ut et nytt MGS-spill på X360 og ikke på PS3.

Og det er jo Team Ninja som lager den her også, de har jo alltid støttet Microsoft og Xbox...

FAEN! Jeg vil ha det spillet her på X360, ass!

Lenke til kommentar
Hva er egentlig greia med at Ninja Gaiden Sigma ikke kommer til X360? Serien var jo først på Xbox. Det blir som å plutselig gi ut et nytt MGS-spill på X360 og ikke på PS3.

Og det er jo Team Ninja som lager den her også, de har jo alltid støttet Microsoft og Xbox...

7014355[/snapback]

det er jo bare en remake av Ninja gaiden 1. Både Ninja gaiden og Ninja Gaiden BLACK kan spilles på Xbox 360 i 720P.

Team Ninja bruker pengene sine på å lage Ninja gaiden 2 til Xbox 360, og kaster ikke vekk tid og penger på en remake :w00t:

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

7014168[/snapback]

Takk gud for noe som kalles søk knappen da :thumbup: Men få som bruker den :thumbdown:

7014252[/snapback]

Jeg har søkt jeg. Har du en link til hvor disse bildene er postet før?

Lenke til kommentar

Klar over at det er remake, men jeg har aldri eid Ninja Gaiden til Xbox 1, og nå har jeg kun X360, så det hadde vært rått å spilt den gamle i høyere oppløsning og bedre grafikk.

Men godt å høre at det kommer en Ninja Gaiden 2 til X360! ;)

EDIT: Hvordan ser gamle Ninja Gaiden ut forresten, i 720p? Verdt å kjøpe den nå, til 360 hvis man ikke har spilt det noe særlig før?

Endret av BTK
Lenke til kommentar

7014355[/snapback]

det er jo bare en remake av Ninja gaiden 1. Både Ninja gaiden og Ninja Gaiden BLACK kan spilles på Xbox 360 i 720P.

Team Ninja bruker pengene sine på å lage Ninja gaiden 2 til Xbox 360, og kaster ikke vekk tid og penger på en remake :w00t:

7014381[/snapback]

Er det nødvendig å snu alt positivt til negativt her inne? Kan dere ikke bare se om dere kan leve med å måtte innrømme at disse screenshotene faktisk er bra greier? :whistle:

Lenke til kommentar

7014168[/snapback]

7014252[/snapback]

Jeg har søkt jeg. Har du en link til hvor disse bildene er postet før?

7014396[/snapback]

Aldri sagt bildene er postet før, MALA har postet en veldig fin link som fint kan brukes :thumbup:

jeg har bare sagt bildene er 2 uker gamle uansett :!:

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...