saivert Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Regler for bruk av #hw-lan @ quakenet Ja jeg etterlyser reglene for denne spesifikke IRC kanalen. Merka at reklamering ikke var love som f.eks å legge ut kanalnavn som begynner på #h. Det er også en del andre regler som en dum bot enforcer der. Hadde vært lettere å lese reglene på forhånd så en slipper å prøve seg frem og bli kicka masse. Skjønner ? Endret 6. oktober 2006 av saivert Lenke til kommentar
Ole_Rygg Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hold deg til de vanlige Quakenet reglene som står www.quakenet.org du så tror jeg du skal slippe og bli kicka Lenke til kommentar
Feh Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hehe. Er op, men skjønner ikke reglene selv en gang jeg. Men det med reklamering gjelder både for andre irc kanaler (det kicker boten deg for), og reklamering for matcher og sånne ting (det kicker vi deg for, bruk #hw-lan.match) Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 http://lan.hardware.no/index.php?articleId=26612 Fant den ikke i noe arkiv, skal sjekke det opp. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg ble kicket for at setningen min ble for lang. Det er da ikke SMS vi bruker? Lenke til kommentar
saivert Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Det er også begrenset hva slags spørsmål vi kan svare på nå. EN kar lurte på hva som var DC-HUB, jeg svarte og ble bannet av lhegdal. Fine OPer på kanalen må jeg si. Greit at piratkopiering ikke er noe arrangørene vil befeste seg med, men makan til tull skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 botten er også ganske streng sa remix og ble banna,,, en annen spurte seriøst ut i kanalen om noen viste når cs compoene startet elns og ble banna Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Det er også begrenset hva slags spørsmål vi kan svare på nå. EN kar lurte på hva som var DC-HUB, jeg svarte og ble bannet av lhegdal. Fine OPer på kanalen må jeg si. Greit at piratkopiering ikke er noe arrangørene vil befeste seg med, men makan til tull skal du lete lenge etter. 7018485[/snapback] Ja såklart blir du bannet for å paste DC hub adresser i IRC kanalen. Hadde du fulgt litt med hadde du forstått hvorfor, men jeg ser på det som en lost cause egentlig. Edit: Kanalen skal ikke brukes til snakk om/rundt piratkopiering, da arrangører tar avstand fra hele temaet. Utlysning om f.eks. DC-HUB som befinner seg på LANet ender i ban fra kanalen. Endret 7. oktober 2006 av Superslask Lenke til kommentar
saivert Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Greit. Jeg dreit meg ut. Leste ikke reglene på forhånd. Kan du tilgi meg Superslask? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg