Gå til innhold

HW-Lan 06: Hva er regler for bruk av #hw-lan @ quakenet

saivert

Anbefalte innlegg

Regler for bruk av #hw-lan @ quakenet

Ja jeg etterlyser reglene for denne spesifikke IRC kanalen.

Merka at reklamering ikke var love som f.eks å legge ut kanalnavn som begynner på #h.

Det er også en del andre regler som en dum bot enforcer der.

Hadde vært lettere å lese reglene på forhånd så en slipper å prøve seg frem og bli kicka masse.

Skjønner ?

Endret av saivert
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe. Er op, men skjønner ikke reglene selv en gang jeg. Men det med reklamering gjelder både for andre irc kanaler (det kicker boten deg for), og reklamering for matcher og sånne ting (det kicker vi deg for, bruk #hw-lan.match)

Lenke til kommentar

Det er også begrenset hva slags spørsmål vi kan svare på nå.

EN kar lurte på hva som var DC-HUB, jeg svarte og ble bannet av lhegdal. Fine OPer på kanalen må jeg si.

Greit at piratkopiering ikke er noe arrangørene vil befeste seg med, men makan til tull skal du lete lenge etter.

Lenke til kommentar
Det er også begrenset hva slags spørsmål vi kan svare på nå.

EN kar lurte på hva som var DC-HUB, jeg svarte og ble bannet av lhegdal. Fine OPer på kanalen må jeg si.

Greit at piratkopiering ikke er noe arrangørene vil befeste seg med, men makan til tull skal du lete lenge etter.

7018485[/snapback]

Ja såklart blir du bannet for å paste DC hub adresser i IRC kanalen. Hadde du fulgt litt med hadde du forstått hvorfor, men jeg ser på det som en lost cause egentlig.

Edit:

Kanalen skal ikke brukes til snakk om/rundt piratkopiering, da arrangører tar avstand fra hele temaet. Utlysning om f.eks. DC-HUB som befinner seg på LANet ender i ban fra kanalen.
Endret av Superslask
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...