Wingman069 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg har nylig innstalert mitt X1950XTX i min Shuttle SN25P Jeg kjører +-70 grader idle og mellom 80 og 85 grader. Er ikke dette ganske bra med tanke på at det er i en Shuttle?? Jeg har fått et problem etter at jeg satte det inn, på Battlefield2 og av og til på GRAW klikker lyden helt. Jeg har jo et inntegrert lydkort og skjønner ikke hvorfor dette skulle skje. Det er en slags lag i lyden, eller så er det bakgrunnslyder som er kjempeforsterket. Jeg tenker kanskje at det er noe strømgreier. Hva kan være problemet?? Et siste spørsmål nå !! Jeg har tidligere hatt Nvidia og jeg syntes det fungerte flott, men nå med ATI så har jeg problemer med at skjermene mine refresher en god del når jeg skifter mellom programmer. Jeg kan heller ikke få overført bildet mitt til min gamle TV som kjører S-Video . Er det store problemer med ATI drivere? Er det normalt at det lagger i ATI-menyen og at ATI-Catalyst legger seg i oppgavemenyen med flere prossesser?? Hvis det er noen som kan svare på noen av disse tingene ville det vært fint Lenke til kommentar
ziwiz Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Hvilken version av ATI-Catalyst har du? Dårlig med replys fra andre her? Har ikke dette kortet selv så kan ikke akkurat komme med så mange tips! Endret 6. oktober 2006 av ziwiz Lenke til kommentar
Wingman069 Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Har innstalert den driveren som var på cden som fulgte med, siden jeg får inferror på innstalasjonen til den nedlasta driveren. Prøver å finne ut av det så, men jeg skulle tro det er de nyeste. Det var ikke noe ivrig reply her nei Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Er vel heller sjeldent at det er nyeste drivere på CDen. Hvilket kort hadde du før dette kortet da? Du burde forsikre deg om at alle restene av driveren til det kortet er borte. Helst Reinnstall av Windows. Edit: Bedre? Endret 7. oktober 2006 av Steinegal Lenke til kommentar
Wingman069 Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg har funnet ut nå at X1950XTX ikke er støttet av den nyeste driveren, men at vi med dette kortet må vente til neste oppdatering. Hadde et 7800GT BTW! Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) 6.10 Beta Nyeste driveren med støtte for X1950XTX, er bare Beta, men det er vært å prøve. Hvilken strømforsyning har den shuttlePCen? Er jo ganske bra at den drar et X1950XTX Edit: Siden du klager så fint Endret 7. oktober 2006 av Steinegal Lenke til kommentar
Wingman069 Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Er en 350W PSU Kjører uten problem. Nå har jeg løst alle overnevnte problemer utenom TVen da. Funker flott Lenke til kommentar
ziwiz Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Ny TV er nok løsningen på det... Endret 6. oktober 2006 av ziwiz Lenke til kommentar
Wingman069 Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 HEHE!! 42" er på vei så fort vi får digitalt bakkenett Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 350W er ikke dårlig nei, så lenge du ikke skal klokke noe. Det med TV er sikkert noen bortgjemte innstillinger i CCC, kommer sikkert i orden med litt prøving og feiling OT: Får selv X1950XTX i slutten av månden så jeg lurte bare på om det er mye støy fra kortet? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Første jeg tenkte... fy flate det der blir trangt og hett Jeg sliter med varmeproblemer med en liten p4 og ett 7800gtx i micro atx vara Mitt er litt følsomt for varme, 1mhx overklokking gjir prikkete skjerm EID Samt går det 1-2 timer før bilde går fra rosa til vanlig etter gaming på noen programmer 350watt er ikke noe problem, en shuttle har som regel en cpu som bruker mindre strøm, lite med harddisker og cdromer, og heller ikke så mye annet snaks... så da kan man vie strømmen til skjermkortet... Endret 6. oktober 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
Wingman069 Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Du hører det ikke når vifta kjører. I shuttelen kjører den sikkert noe oftere en i en større maskin, men jeg har hørt at den faktisk kun kjører i oppstarten i store kabinett. Det kan jeg ikke bekrefte. Skal kanskje teste det i et LianLi kabinett jeg har stående. Time will show Er et kjempeflott kort. Endret 6. oktober 2006 av Wingman069 Lenke til kommentar
Wingman069 Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg kjører faktisk en systemtemp på 40grader selvom Shuttleviftene står på min. Den kommer på under 35 hvis jeg starter de opp. Er egentlig positivt overrasket over hvor flott dette gikk. Var veldig spent Funka fett og nå kjører jeg over 6500 på 3dmark 06 Er sikkert noe flaskehals andre deler i maskinen. Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Høres bra ut det da. Gleder meg sinnsykt siden det blir den største oppgraderingen på 4år så forskjell er jeg vel garantert siden CPU scoren regnes med i totalscore i 06 så vil jeg anta at en rasker CPU ville vippe deg over 7000 Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Er vel heller sjeldent at det er nyeste drivere på CDen.Hvordan kort hadde du før dette kortet da? Du burde forsikre deg om at alle restene av driveren til det kortet er borte. Helst Reinnstall av Windows. 7016200[/snapback] 6.10 BetaNyeste driveren med støtte for X1950XTX, er bare Beta, men det er vært å prøve. Hvordan strømforsyning har den shuttlePCen? Er jo ganske bra at den drar et X1950XTX 7017370[/snapback] \spam mode SUKK... det heter faktisk IKKE "Hvordan kort", det heter heller ikke "Hvordan strømforsyning". Jeg skjønner virkelig ikke hvor denne uvanen kommer fra, men den gir meg frysninger nedover ryggen, og jeg er vanligvis ikke veldig følsom for skrivefeil... se bare på mine poster... men akuratt (akkuratt) "hvordan" missbruket... waaaaah! /spam mode Lenke til kommentar
Zantrix Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg og fikk feil med mitt ATI Radeon X1900 series når jeg skulle instalere den nyeste driveren, men jeg fann ut hva som gjorde det. Før du instalerer må du instalere nyeste netframework og, den kan du finne på driver cd-en eller laste ned. etter du har instalert den må du reboote, også kan du instalere skjermkort driveren, det skal ihvertfall funke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå