owenn87 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) hei jeg har et rimlig stort problem med skjermkorte mitt(vis det er skjermkorte da) jeg har problemer når jeg skal spille spill. vis jeg spiller foreksempel la oss si fifa da eller BF2 så blir en ting som foreksempel tribunen dratt ut over. legger til et bilde som dere kan se hva jeg mener veldig frustreren siden vel håpløst og spille spill i det hele tatt... takk for hjelp på forhånd! jeg har: AMD Athlon XP 2400+ skjermkort: ALL-INN-WONDER X800 VE 1 giga ram dere for spørre vis det er noe dere vil vite. Endret 6. oktober 2006 av owenn87 Lenke til kommentar
owenn Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 noen som aner?? er egnetlig et kjempe problem..... Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Kva er tempraturen på kortet? Lenke til kommentar
owenn87 Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Noen tips på hvordan man kan sjekke det? (har egentlig ikke sikkelig peil for å si det sånn) Endret 7. oktober 2006 av owenn87 Lenke til kommentar
owenn Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Kunne noen hjelpet meg her ? satt pris på det.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå