Alexander Schindler Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Amerikansk nasjonalfølelse, mutanter opp i mente og rørende morsomt om holocaust. Det er tid for helgens anbefalinger. Les mer Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 La vita é bella er en fantastisk film, med mindre du er av typen som må ha blodharry hollywood-actionkomedie intravenøst. De to andre kan jeg spare meg for. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Vet ikke hvorfor, men jeg liker ikke alle de nye superheltfilmene som har kommet på markedet. X-men er selvsagt ikke et unntak, grufulle filmer. Og jeg som vanligvis elsker popcornunderholdning. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Deilig å se The Last Stand anbefalt. Den suverent beste i trilogien. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 ”La Vita è bella” er et mesterverk av en film. Kommer ikke til å se "The Last Stand" for jeg må nok si meg enig med LarsP her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg