UrgeLoL Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Hei.. Har et lite spm til dere.. Er med på "beta" testing av bredband i vår lille kommune. Det er blitt satt opp en stor radioantenne nært sentrum for å kunne tilby bredband til di som bor der. Akkurat nå testes dette ut for å bli kvitt de verste barnesykdommene.. Akkurat nå har vi 2 mbit som deles på 4-5 stk. Dvs at jeg har stort sett 2 mbit ledig :smile: Men jeg og kompisen min fikk store problemer da vi skulle forsøke å dele mapper for å kunne overføre di via lan. Teoretisk maks fart er 11 mbit/s. Vi oppnådde kanskje 20 - 30 kb/s. Det vi gjorde var å benytte microsoft nettverk(standard greier) og så delte vi et par mapper bare for å prøve. Kommer inn på disse mappene hos kompisen, men farten var laber. ER det noen som har peiling på slike nettverk som har et par gode tips?? Det hadde vært virkelig flott.. Lenke til kommentar
mascot Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Prøv deg med en FTP-server i steden hvis dere ikke er avhengig av å bruke windows sharing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå