OlavHW Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Snakket med microsoft i dag, det jeg undret litt over var at kuneservis mannen ble litt agresiv da jeg sa jeg hadde åpnet boksen... å det kom aldri i verden på tale å få betale for en reparasjon... (finfin servis) Skal prøve forbrukerrådet (bare for skøy) å se hva de har å si om saken.. Tusen takk for mange hyggelige komentarer og svar. 7043019[/snapback] Her er det svaret jeg fikk fra forbrukerrådet. Ville være interessant å høre om du får noe litt mer håndfast svar. Har ikke noen avgjørelser innenfor lignende saker. Men er usikker på om dekan fraskrive seg ansvar for reklamasjon på denne måten. Uansett så burde de jo ta varen inn til undersøkelse slik at de eventuellt får dokumentert at feilen er grunnet din åpning av boksen eller ikke. Se forøverig vedlagt link for fremgangsmåte ved mangler: http://forbrukerportalen.no/Publikasjoner/...dling%20av%20kl ager Ytterligere spørsmål i saken må rettes til Forbrukerrådet telefonisk. ...er usikker på..... ...burde de jo...... Ikke veldig mye å slå i bordet med akkurat. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 jo flere som snakker med forbrukerådet, jo bedre er det. Tilslutt vil ikke de ikke ha noe annet valg enn å se nærmere på saken og ikke lenger bare si at de er usikre, så stå på og send mail! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå