Gå til innhold

Dær døde min 360 åsså!


xindrum

Anbefalte innlegg

Snakket med microsoft i dag, det jeg undret litt over var at kuneservis mannen ble litt agresiv da jeg sa jeg hadde åpnet boksen... å det kom aldri i verden på tale å få betale for en reparasjon... (finfin servis)

Skal prøve forbrukerrådet (bare for skøy) å se hva de har å si om saken..

Tusen takk for mange hyggelige komentarer og svar.  :thumbup:

7043019[/snapback]

 

Her er det svaret jeg fikk fra forbrukerrådet. Ville være interessant å høre om du får noe litt mer håndfast svar.

 

Har ikke noen avgjørelser innenfor lignende saker. Men er usikker på om de

kan fraskrive seg ansvar for reklamasjon på denne måten. Uansett så burde de

jo ta varen inn til undersøkelse slik at de eventuellt får dokumentert at

feilen er grunnet din åpning av boksen eller ikke.

 

Se forøverig vedlagt link for fremgangsmåte ved mangler:

http://forbrukerportalen.no/Publikasjoner/...dling%20av%20kl

ager

 

Ytterligere spørsmål i saken må rettes til Forbrukerrådet telefonisk.

 

...er usikker på.....

...burde de jo......

 

Ikke veldig mye å slå i bordet med akkurat.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...