brainwasher Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Jeg kjøpte for noen måneder siden en ny pc(som jeg bygget selv) Da jeg satt på cpu en så jeg ingen hvit kjøle pasta som jeg husker jeg måtte ha på min amd 800 mhz.. Skal det ikke være noe kjøle pasta på xp1900+ cpu ene. når jeg kjøpte den på komplett så sa de at det var noe standar grå kjøle pasta på så jeg trenkete ikke og ta på noe annet, men her om dagen så tok jeg av kjøle ribba og der var ingen kjøle pasta på ribba eller cpu kjerna??? Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Det bør absolutt være goop (kjølepasta) eller termalpad (klistrelapp som gir grei varmeoverføring) mellom cpu og kjøleribba. Les overklokking.no sin Goop-guide Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Jeg hadde aldri turt å bruke en AMD uten goop/pad! :smile: Lenke til kommentar
Flamer Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 For å si d sånn.. Cpu`en din blir nokk varm med kjølepasta :razz: Lenke til kommentar
brainwasher Skrevet 4. november 2002 Forfatter Del Skrevet 4. november 2002 Oki, Får vell kleæsje på litt kjølepasta da!! men cpu tempen ligger på 35 på fult? Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Sikker på at det er cpu temp du leser av da og ikke mainboard chipset ? Lenke til kommentar
jason Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Eller ta en titt hos OcShoot.no som la ut en test av 11 forskjellige kjølepastaer idag. _________________ Jason slapps.com [ Denne Melding var redigert av: jason på 2002-11-04 17:07 ] Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Er du sikker på at det ikke er en thermal pad på da? Satte også sammen PC fra komplett, og den "gråe greia" de snakket om er en thermal pad. Uansett kan det være en idé å fjerne den og bruke pasta i stedet. Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 kjølepasta er oppskrytt.... har under 40 på min xp2000 med global win kjøler Lenke til kommentar
brainwasher Skrevet 5. november 2002 Forfatter Del Skrevet 5. november 2002 OKi, Jeg har en global win tak 68 og en xp 1900+ og min temp ligger på 35!! Og alle sier at dette ikke kan stemme men det gjør det!!! Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Hvis du bruker goop eller termal-pad KAN temperaturen stemme. Uten noen form for goop eller termal-pad har jeg veldig vanskelig for å tro at du leser av riktig temperatur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå