WaterMarked Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Har dere noen sanger på lager som skiller seg ut, eller som er merkelige. Sangene bør likevell være bra. Eneste jeg kommer på er; Ulver - futur sound of music. Merkelig sang, men synes den er grei jeg. Lenke til kommentar
Knast Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Letterlig unødvendig tråd.. Dream Evil - The Chosen Ones og egentlig det meste av Dream Evil.. De er ganske gode, såvidt profesjonelle etter hva jeg har skjønt.. Sangene dems handler mye om å drepe drager og sånn og stilen er litt kul, men überharry og stukür.. edit: "Crusaders anthem" er også verdt å trekke frem blant de heiteste DE-sangene kos deg;) Endret 6. oktober 2006 av lathorv Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Mye av Tom Waits. I særdeleshet Raindogs / Swordfishtrombones / Franks wild years, men også det etterfølgende (det tidligere er også bra, men ikke så sært) Husker at jeg hadde hørt på det en stund uten å konse noe om å få med meg tekstene, så begynte jeg å høre etter dem og oppdaget at wow, de var jo enda mer sære enn musikken... M. Lenke til kommentar
Knast Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 For ikke å snakke om: -Smokie -Bjørn Eidsvåg -Polter Lenke til kommentar
kverna Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Har dere noen sanger på lager som skiller seg ut, eller som er merkelige. Sangene bør likevell være bra. Eneste jeg kommer på er; Ulver - futur sound of music. Merkelig sang, men synes den er grei jeg. 7012776[/snapback] Ulver som har laget mesteparten av sangene på UNO soundtrack CD'en ? Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Ja Kverna, norges beste musikere. Har gitt ut noe av det beste innenfor flere stilsjangre, blant annet: folkemusikk, black metal og elektronisk. Endret 6. oktober 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Pink Floyd - Several Species of small furry animals gathered togheter in a cave and grooving with a pict. Synes den skiller seg en del ut. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Pink Floyd - A saucerful of secrets Pink Floyd - Interstellar overdrive Sære sanger, men dog knallbra. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Ulver som har laget mesteparten av sangene på UNO soundtrack CD'en ? 7012962[/snapback] De har lagd 4-5 stk, ja. Steve Vai og hans låter om grønne menn er vel det man kan karakterisere som å skille seg ut. Lenke til kommentar
Knast Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Steve Vai og hans låter om grønne menn er vel det man kan karakterisere som å skille seg ut. 7013836[/snapback] Han er verdens beste gitarist, både emosjonelt og ferdighetsmessig. www.guitarz-for-ever.com Singleneck:p wikimedia.org Doubleneck z.about.com Trippleneck www.jameslimborg.com <3 www.proguitar.de Tittel: Steve Vai, mannen som ville prøve alt choucrouteweb.net/Dessins Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Ligg fra deg sokkene omgående lathorv. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Kanskje disse er av interesse? Darkseed - Craft Her Spell Dødeimsgard - Sonar Bliss Dødheimsgard - Regno Potiri Cradle Of Filth - In Secret Love We Drown Ancient - I,Madman Ancient - Arrival Ancient - Ved Trolltjern Lenke til kommentar
sixx Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Yai-Yai og Chronic Insomnia fra Steve Vai er vel ganske annerledes Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Ugress - Open Your Eyes Lenke til kommentar
Even. Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Black Sabbath - Solitude + det meste av Kaizers Lenke til kommentar
Knast Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Ligg fra deg sokkene omgående lathorv. 7015105[/snapback] skjønte den ikke :S Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Steve Vai og hans låter om grønne menn er vel det man kan karakterisere som å skille seg ut. 7013836[/snapback] Han er verdens beste gitarist, både emosjonelt og ferdighetsmessig. www.guitarz-for-ever.com Singleneck:p wikimedia.org Doubleneck z.about.com Trippleneck www.jameslimborg.com <3 www.proguitar.de Tittel: Steve Vai, mannen som ville prøve alt choucrouteweb.net/Dessins 7014894[/snapback] Eg trudde alltid at Kazuhito Yamashita var verdas beste gitarist, men det var jo bare mi meining. Og alt innafor musikk er jo objektivt? Bortsett fra dine meiningar, da. Slenger meg på Tom Waits her, ja. Sært. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Synes det Jan Eggum produserer er merkelig. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Kings Of Convenience - I'd Rather Dance With You (tror det er det den heter) Merkelig sang , men samtidig veldig fin Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Vil karakterisere Set Up System - Fairy Dust som en "merkelig" sang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå