goliatmo Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Jeg skal ha med 3 store ting: min gode gamle crt skjerm, min datamakin og en kontorstol (denne er egentlig ikke nedvendig, men jeg har hørt at stolene som er på lanet er ubehagelige å sitte i, burde jeg ha den med?) Bør jeg gå flere runder og er det trangt mellom bordene så det er vanskelig å frakte kontorstolen? Takk for svar! Jeg prøvde å søke, men jeg suger til å søke:P edit: gog kan jeg leie musematte der evt. pris, for jeg bruker bare en avis nå Endret 6. oktober 2006 av goliatmo Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Legg først PCen oppå stolen, så skjermen oppå PCen, og trill den inn vel , Og ja stolene er ubehaglig lave... Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Legg først PCen oppå stolen, så skjermen oppå PCen, og trill den inn vel , Og ja stolene er ubehaglig lave... 7012824[/snapback] oooh, vi kaller oss ikke nerder for ingenting! EDIT: det var ment som et kompliment, selvom det ikke hørtes sånn ut... Endret 6. oktober 2006 av goliatmo Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Lurt å gjøre som RSDragon sier, legge ting på kontorstol og trille. Men vær forsiktig! En kamerat gjorde dette på TG og alt gikk til helvete idet kontorstolen tippet over. Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Passe på og ikke legge all tyngden på ett sted da vetu , Da går det rett til helvete ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg