Gå til innhold

lønner d seg å kjøpe denne skjermen?

noenmoen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser du kikker på skjermer i prisklassen 2-3000kr. Denne prisklassen har det siste året tilhørt 19" skermer, men nå begynner også 20" å komme i denne prisklassen. Hvis du setter pris på høy oppløsning og synes det er greit med breiskjerm så vil jeg anbefale denne skjermen:

img_973273448_0_Big-120x80.jpg

LG Flatron L204WT-BF

Den er 20" og koster fra 2785kr. Oppløsningen er vesentlig høyere enn på 19". Hele 1680x1050. Kontrasten er eksepsjonelle 2000:1.

Lenke til kommentar
Jeg ser du kikker på skjermer i prisklassen 2-3000kr. Denne prisklassen har det siste året tilhørt 19" skermer, men nå begynner også 20" å komme i denne prisklassen. Hvis du setter pris på høy oppløsning og synes det er greit med breiskjerm så vil jeg anbefale denne skjermen:

img_973273448_0_Big-120x80.jpg

LG Flatron L204WT-BF

Den er 20" og koster fra 2785kr. Oppløsningen er vesentlig høyere enn på 19". Hele 1680x1050. Kontrasten er eksepsjonelle 2000:1.

7013606[/snapback]

har tengt litt på den skjermen også men vil jeg merke noen forskjell på etterslep?

takk for svar :)

Lenke til kommentar

5ms er bra nok i massevis. Selv 12ms holder også bra.

De fleste spill støtter widescreen. De som ikke støtter det må du kjøre på en annen oppløsning. Jeg så en liste over hvilke spill som støttet hva, men jeg klarer ikke fine tilbake til den nå. Kanskje noen andre kan hjelpe.

Lenke til kommentar

fant nettop ut at en 20" widescreen ikke kommer til å få plass på skrivebordet mitt :(

så vis jeg skal kjøpe meg en skjerm så blir d en vanlig 19" LCD...

d jeg lurer på da er om jeg kommer til å angre på at jeg har brukt nesten 3000kr på en skjerm med 2ms responstid og kontrast på 2000:1?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...