Gå til innhold

ATI AIW X1300 PCI-E låser seg ved avsp. av avi

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har akkurat fått et ATI All-in-wonder X1300 (2006 edition, 256mb ddr). satte inne dette kortet og alt var fryd og gammen..

helt til jeg skulle spille av AVI filer... da henger hele greia seg, og eneste løsning er å fysisk skru av og på maskinen igjen.. noen som har vært borti dette problemet med disse korta?

har prøvd driveren som følger med kortet, samt nyeste catalyst driver fra ati samt formatert pc'n og alt!

funka jo fint med det gamle ati kortet jeg hadde..

Mvh

Dan Stamnes

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv følgende: Last ned og installer VLC herfra. Så går du i File i VLC og åpner en AVI-fil. Ikke åpne AVI'en igjennom Windows Explorer e.l., dersom det er kodekproblemer vil Explorer muligens forårsake problemene via preview-vinduet. Dersom VLC kræsjer er det mest sannsynelig driverproblem eller noe feil med kortet.

Lenke til kommentar
Prøv følgende: Last ned og installer VLC herfra. Så går du i File i VLC og åpner en AVI-fil. Ikke åpne AVI'en igjennom Windows Explorer e.l., dersom det er kodekproblemer vil Explorer muligens forårsake problemene via preview-vinduet. Dersom VLC kræsjer er det mest sannsynelig driverproblem eller noe feil med kortet.

7021585[/snapback]

jeg får jo spilt av noen minutter i en avi fil.. så låser alt seg..

er på randen av en ny formatering og så inn med de nye catalyst driverene som nettopp har kommet..

kan jo være at det løser noe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...