Gå til innhold

SE i 2007

Anbefalte innlegg

mskedsmo: Sikker på at du vet hva du snakker om? Dette går egentlig litt OT, men jeg føler for å forsvare mbwm3. 27/10-2006 står det datert hos meg da bmwm3 fortalte meg om M610i. Det er nesten 5 måneder siden. I dag har Amobil det på forsiden sin. Og jeg tviler på at Amobil er 5 måneder utdatert ...

Kanskje han bommer på datoer innimellom, men verken SE eller UIQ hadde vel planer om at P990i skulle bli forsinket i 9 måneder? Ting forandrer seg, selv om man han inside-informasjon, kan man ikke se inn i fremtiden. Og angående CeBIT, hva er galt der? Sony Ericsson skal ikke stille ut der, og det sa jo mbwm3 ;)

Slutt å vær misfornøyd fordi noen kommer med nyttig informasjon Vis heller litt takknemlighet! ;)

Men tilbake til emnet igjen. Vil oppfølgeren til W950i komme snart? Var vel snakk om at det skulle bli noe alla M610i med Walkman-branding? Og hvordan går det med P-serien? Død? ;)

8159865[/snapback]

Heisann. Visst er jeg takknemlig for nyheter, og ja, det må være lov å bomme littegrann. Men det jeg skriver her er at det til stadighet har kommet tips uten sannhet i. Og joda, han traff med m610i, men seriøst, kommer man med 25 tips, så må man vel treffe på ett? ;)

Og, jeg har ikke sagt noe om cebit, det var bare klipt ut av noe bmwm3 hadde skrevet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var nok bare rykter og forhåpninger fra SE-kåte fans :(

Noen som vet mere som de vil fortelle?....

Bmwm3 :thumbup:  få h;re nå? :thumbup:

he he

8196357[/snapback]

Hmm, vel jeg har litt ny info.

Elena heter W980i

Lizzy er M610.

Sofia er K850i

Walkman slider er W890i. Ligger enkelte bilder ute på nett allerede)

Sofia bildene er reele, kommer 2Q.

Det kommer mer underlige keypads fra SE iår...

Vidre vil det ikke komme en mobil som innehar HSDPA, GPS eller DVB iår.

Ingen ny UI iår, bare enkelte endringer.

Neste UI ser ut til å komme 2008.'

that's it for nå.

Lenke til kommentar
Var nok bare rykter og forhåpninger fra SE-kåte fans :(

Noen som vet mere som de vil fortelle?....

Bmwm3 :thumbup:  få h;re nå? :thumbup:

he he

8196357[/snapback]

Hmm, vel jeg har litt ny info.

Elena heter W980i

Lizzy er M610.

Sofia er K850i

Walkman slider er W890i. Ligger enkelte bilder ute på nett allerede)

that's it for nå.

8209788[/snapback]

Interessant.

Det som blir spørsmålet mitt blir om w980i kan erstatte min nåværende P990i med hensyn til funksjoner eller om det blir m610 som blir det naturlige valget..

Kommentarer mottas med takk :thumbup:

Edit:

Kom over denne beskrivelsen på esato så da er vel svaret klart. Min neste mobil blir en W980i. Jeg gleder meg!

"Elena (Dimentieva)

The successor of the M600/P990 (mistaken as P1000) with same form factor and keypad. 2.6 inch screen. Will have Wi-Fi and a 3.2 megapixel camera (no flash or lens cover). Will be similar to Maria, i.e. M600/W950. On the market by June 2007. Black metal case with red backlighting for its keypad, but no d-pad. Black stripes around screen. 1250mAh battery capacity. Frontal video call camera. Looks very similar to the Lizzy but in metal. Will be Cyber-shot branded."

Endret av BTT
Lenke til kommentar

that's it for nå.

Okei? Så K850i kommer til å se ut som bildene vi har sett til nå? Ikke metal som du har nevnt?

Ingen ny UI i år heller? :ermm:

Trodde 2007 skulle bli et spennede SE-år. M610 og W980i er spennende tho, men må innrømme at jeg er litt skuffa!

Endret av Mobilfriken
Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg skal lage en egen tråd for denne typen mobiler; modeller som er bekreftet som genuine Sony-Ericsson-telefoner, men som jeg ikke vet om noensinne kommer til Norge (Fin trådtittel).

Her er to modeller som er bekreftet på russiske Mobile Review i dag i hvert fall.

Den første er W580 som bl.a. har disse specs'ene:

GSM/EDGE Quadband

99x47x14mm

2"TFT QVGA

2MP camera (AF)

RDS FM radio

BT 2.0 A2DP

12MB(512MB M2 card)

Den andre er Z750 som har følgende:

HSPDA (850/1900/2100); GSM/EDGE (850/900/1800/1900)

97.4x49x20mm

110gr.

2.2" TFT QVGA

2MP/VGA cams

RDS FM radio

BT 2.0 A2DP

32MB(128MB M2 card)

post-116692-1174916064_thumb.jpg

post-116692-1174916093_thumb.jpg

post-116692-1174916110_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest