Simen90 Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Er jeg en av de få her som faktisk likte det designet? Hvis de knappene gir riktig motstand og har passe mellomrom kan jo det gå veldig bra. Telefonen så jo også tynn og fin ut, men mer metall høres knallbra ut! Gleder meg til den kommer i hvertfall! BMWM3: Er det håp om en Walkman telefon med 3 mp. kamera? Eller Xpress music telefon fra Nokia med 3 mp? Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 BMWM3: Er det håp om en Walkman telefon med 3 mp. kamera? Eller Xpress music telefon fra Nokia med 3 mp? Ja og ja, men ikke riktig ennå, mht SE så kommer det flere med det du nevner her. Lenke til kommentar
Panic Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Så var Walkman-telefonen W660i lansert! Kanskje ikke så interresant? W850i i candybar! Men fin var den. Endret 14. mars 2007 av Mobilfriken Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 Så var Walkman-telefonen W660i lansert! Kanskje ikke så interresant? W850i i candybar! Men fin var den. 8151523[/snapback] Nei, ikke veldig interresant nei... Og det er ikke W850 i candybar, men derimot, K610 i walkman branding, i litt tynnere utgave. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 muligens jeg bytter ut w850 mot w660, tastene på w850 er sinnsykt vonde, og jeg skriver mye sms, så det er ulempe å skyve opp og ned hele tiden. blir vel da w660 inntil elena kommer ut Lenke til kommentar
Simen90 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Så var Walkman-telefonen W660i lansert! Kanskje ikke så interresant? W850i i candybar! Men fin var den. 8151523[/snapback] Nei, ikke veldig interresant nei... Og det er ikke W850 i candybar, men derimot, K610 i walkman branding, i litt tynnere utgave. 8152923[/snapback] Hvor passer W610 inn da? Er den eneste forskjellen 3G? Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 Så var Walkman-telefonen W660i lansert! Kanskje ikke så interresant? W850i i candybar! Men fin var den. 8151523[/snapback] Nei, ikke veldig interresant nei... Og det er ikke W850 i candybar, men derimot, K610 i walkman branding, i litt tynnere utgave. 8152923[/snapback] Hvor passer W610 inn da? Er den eneste forskjellen 3G? 8153851[/snapback] W610 har AF på kameraet sitt, W660 har det ikke... Den rose red W660 er myntet på kvinner. Egentlig ganske så lite spennende, selv om den ikke ser så ille ut. Lenke til kommentar
lmopheim Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Har vært sagt at SE skulle komme med flere UIQ-telefoner i løpet av året. Noen som vet noe? Lenke til kommentar
Simen90 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Uhh, okei. Høres litt klønete ut må jeg innrømme, men overbetalte markedsførings eksperter vet vel best. Lenke til kommentar
nettole Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Så var Walkman-telefonen W660i lansert! Kanskje ikke så interresant? W850i i candybar! Men fin var den. 8151523[/snapback] Nei, ikke veldig interresant nei... Og det er ikke W850 i candybar, men derimot, K610 i walkman branding, i litt tynnere utgave. 8152923[/snapback] W660i var kanskje ikke så veldig spennende, men jeg synes designet på den var fint. Lenke til kommentar
myers Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Synes designet var ganske bra på w660i. Er denne også i stål? enyone? I og med denne kom i dag så er vel hovedlanseringen rett rundt hjørnet? Leste Amobil nevnte cebit, men har ikke SE trukket seg fra det? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Har vært sagt at SE skulle komme med flere UIQ-telefoner i løpet av året. Noen som vet noe? 8154827[/snapback] M610i kommer etter hvert. Lik M600i, men med 3,2 MP kamera med AF og kamera for videotelefoni foran. Rett meg hvis jeg tar feil, mbwm3 Oppfølgeren til W950i kommer vel snart også? Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 ohhh!! tenk a... jeg hadde egentlig vært på vei ned til tyskland og cebit nå jeg. har vært der 3 år på rad, måtte si nei denne gangen, all den gadget som var der, het utrolig følelser å være der... man virker såååå tiny tiny når man er der, de mobilene, de rare, de nyeste, de ukjente osv... de babesene også... kremt kremt... men ok, tilbake til dette.. M610i er ikke Elena vel? Lenke til kommentar
wæng Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 føler spør alle bmwm3 hele tiden om nye ting? Det ser ikke ut til at han vet så mye. Alt han vet kommer bare fra utenlandske nettsider/forumer. Ikke engang visste han noe om w660i før "mobilfriken" postet nyheten. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 tro meg, bmwm3 vet mye... dealen er at han egentlig ikke lenger er aktiv i denne tråden. før jul visste han om masse som vi ikke hadde forventet, men greit om han har det fra utlandske forumer. men han sine kilde er som regel fakta, men de andre er bare "usikker". Lenke til kommentar
roadrunner41 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 tro meg, bmwm3 vet mye... dealen er at han egentlig ikke lenger er aktiv i denne tråden. før jul visste han om masse som vi ikke hadde forventet, men greit om han har det fra utlandske forumer. men han sine kilde er som regel fakta, men de andre er bare "usikker". 8157988[/snapback] Lurer også på hvor mye han vet. Han har pratet ganske lenge om å opprette en ny tråd om SE, har ikke sett noe ennå. Og, for meg virker han jo fortsatt aktiv i denne tråden, han har jo flere innlegg her bare i går. Nå har det vært snakk om nye SE telefoner i ganske mange måneder. Vi har hørt om 5 megapixel kamera, nye menyer, masse spennende, men det eneste som faktisk har skjedd er at det har kommet de samme mobilene SE hadde i hele fjor, bare i litt annerledes innpakning. Det ser jo bra ut, og det funker bra, men hva med alle de "store" nyhetene SE skal komme med? Og hva med den lenge planlagte nye tråden din BMW3? Er det slik at du egentlig ikke har noe nytt å komme med? Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 hva med den lenge planlagte nye tråden din BMW3? Er det slik at du egentlig ikke har noe nytt å komme med? Hehe, er flere modeller jeg ikke kommenterer, for de engasjerer meg mindre, slik som W200 og nå denne W660i. Det blir ikke noe ny presentasjon før April/Mai, så det er litt frem. og av disse ser det ikke ut til at det blir sluppet noen før 2Q. Hva er det du vil vite egentlig, mye av det som blir presentert er relativt kjent i denne tråden fra før av forsåvidt. Over og ut. Lenke til kommentar
roadrunner41 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) hva med den lenge planlagte nye tråden din BMW3? Er det slik at du egentlig ikke har noe nytt å komme med? Hehe, er flere modeller jeg ikke kommenterer, for de engasjerer meg mindre, slik som W200 og nå denne W660i. Det blir ikke noe ny presentasjon før April/Mai, så det er litt frem. og av disse ser det ikke ut til at det blir sluppet noen før 2Q. Hva er det du vil vite egentlig, mye av det som blir presentert er relativt kjent i denne tråden fra før av forsåvidt. Over og ut. 8158586[/snapback] Hva jeg egentlig vil vite? Vel, har jo fulgt tråden din en stund, og man forventer jo etterhvert noe nytt... I januar skriver du: "Vel, K810i er det ingen mobil som heter..." Så dukker den opp måneden etter.. Jeg leser for eksempel i denne tråden 06.02 at du skriver følgende: "Dessverre virker det som om det utgikk. SE kommer ikke til å vise mer før 3GSM, ei heller vil de være på Cebit. Mars April ser ut til å bli neste presentasjon." Så skriver du igjen uka etter: "Vi vil se noe i Mars, og da kommer det endelig noe for oss, hva skal jeg kalle det - "litt mer enn normalt intereserte brukere" Hehe... smile.gif Så jeg kjører i gang en ny tråd i begynnelsen av Mars tenker jeg, ta for meg de ulike modellene og ja, kanskje noe til senere også. smile.gif " Nå skriver du at vi ikke vil få se noe før i april/mai.... Det jeg mener er at du igjennom hele denne tråden har kommet med hint om at vi snart får se noe nytt fra SE, at en presentasjon er like rundt hjørnet. Når det nærmer seg så blir forskyvet... Det eneste "nye" vi har sett siden du startet denne tråden i fjor er w880i, og mange vil si at den ikke hadde mye nytt i seg. Ikke ta dette som noe personangrep, men du har hele tiden fremstått som en med "inside information" fra SE, en som vet hva som kommer. Men dessverre så har "spådommene" aldri holdt mål. Vi er i midten av mars, og SE har egentlig ikke kommet med noe annet enn gamle tlf i nye skall. Og så vidt jeg kan se begynte du å skrive allerede i februar at denne tråden var uoversiktlig, og at du en av dagene skal starte en ny tråd. For meg funker det litt på denne måten. En troverdig "kilde" kommer med "sladder", og så viser det seg at det er hold i det. Her føler jeg at det eneste som har vært skrevet er at "SE kommer med masse nytt i 2007, og første del av 2007 vil vi se mange modeller, vi vil snart se en presentasjon" Så utgår alt, det dukker ikke opp masse nye modeller, det kommer ingen heftige presentasjoner. Da blir innholdet i dine "tips" mindre og mindre troverdig. Det som HAR skjedd er at det plutselig dukker opp SE modeller som i går, og som tidligere uten at noen har ant at de skulle komme. Så skriver du at du ikke har fortalt noe om de fordi de ikke interesserer deg.... Heter ikke denne tråden SE i 2007? Eller visste du ikke om disse modellene før de plutselig lå på nettet? Men, herregud, dukker det opp en tråd i løpet av noen dager med tips fra deg som viser seg å være sanne, så skal jeg være den første til å legge meg flat og trekke tilbake det jeg skriver her, men det gjenstår å se. Endret 15. mars 2007 av mskedsmo Lenke til kommentar
molna Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Har ikke lest gjennom mer enn siste siden her, men kommer ingen store nyheter fra SonyE før norske nypoteter er i butikkene. Har sikkert vært nevnt før... Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 mskedsmo: Sikker på at du vet hva du snakker om? Dette går egentlig litt OT, men jeg føler for å forsvare mbwm3. 27/10-2006 står det datert hos meg da bmwm3 fortalte meg om M610i. Det er nesten 5 måneder siden. I dag har Amobil det på forsiden sin. Og jeg tviler på at Amobil er 5 måneder utdatert ... Kanskje han bommer på datoer innimellom, men verken SE eller UIQ hadde vel planer om at P990i skulle bli forsinket i 9 måneder? Ting forandrer seg, selv om man han inside-informasjon, kan man ikke se inn i fremtiden. Og angående CeBIT, hva er galt der? Sony Ericsson skal ikke stille ut der, og det sa jo mbwm3 Slutt å vær misfornøyd fordi noen kommer med nyttig informasjon Vis heller litt takknemlighet! Men tilbake til emnet igjen. Vil oppfølgeren til W950i komme snart? Var vel snakk om at det skulle bli noe alla M610i med Walkman-branding? Og hvordan går det med P-serien? Død? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg