Gå til innhold

SE i 2007

Anbefalte innlegg

er det rundt mars elena kommer ut? :hmm:

hadde jo vært greit med en tråd litt før mars (det er så lenge til :p ) så vi kan bygge opp forventningene og se hva vi har i vente. :innocent:

7977461[/snapback]

Vel, presentasjonen blir om noen uker, så har ikke dårlig tid.

En av de jeg tenkte vi skulle snakke litt om er W980i.

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hernil: Bilde er gammelt :p

Har ikke fått med meg noe om W980i. Spesifikasjoner? ;)

7978856[/snapback]

Walkman flaggskip i 07, men rolig, vi tar det i den nye tråden ok?

:yes:

7980189[/snapback]

Du pirrer nysgjerrigheten vår :ph34r::dribble:

Men ok, ikke la det bli så alt for langt ut i Mars :cry:

Lenke til kommentar

Litt off topic, men noen som vet dette? Har bestilt en SE W880 fra telenormobil.no sine sider med binding på djuice non stop. har samme abonnement fra før så får derfor ikke noe nytt sim kort. Det står at de har den inn bekreftet på lager idag, 20/2. Vil de da sende den idag, eller vente med å sende den før "fellesslippen" av telefonen som er 23/2? Eller sender de den slik at jeg får den i posten til 23/2? Vet bokkklubber, filmklubber osv sender det slik at du mottar varen den dagen den har "premiere", men er det slikt med mobiler også?

Noen som vet?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
bmwm3?? vet du hvilken dato det er idag?  :D

Det er 1.mars, kommer det noe mer SE rykter??

jeg har ventet såååå lenge nå ass. come on... det er vel noe du kan fortelle vel? :dribble:

8052397[/snapback]

På Mobile-Review så tror folk på tirsdag 6.mars som lanseringsdato av det nye flaggskipet da det er 1 uke før CeBit. Men det er da bare spekulasjoner, men vi trenger noe å se fram til, SE er alt for stille synes jeg :hmm:

Lenke til kommentar
Synes det har vært skummelt stille her nå  :p

Kommer det noe fra SE i nærmeste framtid? Er det ikke på tide at hvertfall "Sofia" blir lansert?

8081221[/snapback]

JEg venter nå spent på den nye tråden til BMWM3 som skulle komme i begynnelsen av mars jeg da :D

Men ja, vi trenger en lansering snart, og de har jo droppet ut av CeBit, så da må jo noe annet komme da.

Lenke til kommentar
neste uke er det Cebit, burde vi ikke få høre/se litt nå a?

bmwm3, har du tatt deg ferie`?

8114003[/snapback]

Ferie hadde gjort seg.

Har mye å gjøre pr idag, skal bli pappa bl.a :innocent: hehe, er dere utålmodige?

:)

Presentasjonen er ikke helt ennå, den offentlige.

Så jeg rasker sammen en tråd en av dagene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...