Gå til innhold

SE i 2007


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har de første bildene av Liz(z)y*, en oppgradert M600i, kommet. Som man kan se på bildene er shift-, stjerne-, space-, firkant- og alt-tasten endret. Det er også gjort noen kosmetiske endringer på høytaleren (ni hull istedenfor åpningen på M600i) og logoen på baksiden er flyttet og endret. Når det kommer til specs skal den største nyheten være WLAN. Det blir også sagt den kan komme til å være utstyrt med EDGE, men det tror jeg er heller tvilsomt. Det blir sagt Liz(z)y kommer med UIQ3, og det er ikke umulig det blir Symbian v9.2 og UIQ3.1 som ble lansert denne uken.

 

* Modellen blir kalt både Lizy og Lizzy.

 

Lizy_front.jpgLizy_back.jpg

 

 

 

Det går også et rykte om at SE og HTC kan være på vei til å slå seg sammen. Dette startet etter at di.se skrev følgende:

 

Mobiltillverkaren HTC, som kontrolleras av Taiwans rikaste familj, växer lika snabbt som Sony Ericsson. Bolaget är kund till Ericsson och i en intervju med di.se säger vd:n och grundaren Peter Chou att han gärna pratar samgående med Sony Ericsson.

HTC har riktat in sig på marknaden för handdatormobiler. Bolagets försäljning växte i fjol med nästan 50 procent, en tillväxt i nivå med Sony Ericsson. Försäljningsutvecklingen och en rusande aktie fick den amerikanska affärstidningen Business Week att ranka HTC som världens tredje mest spännande it-företag.

 

Selv tror jeg det er litt sannsynlig at SE vil takke ja til et slikt forslag fra HTC siden det SE satser sterkt på UIQ (SE eier nå UIQ Technology, og har annonsert at de leter etter medeiere i selskapet) mens HTC er et selskap som satser stort på WM. Om SE-HTC skulle bli en realitet kan vi komme til å se telefoner med både UIQ og WM fra det svensk-japanske-taiwanske selskapet.

SE-HTC.jpg

Lenke til kommentar

Når vi snakker om Elena, her er noen av det som har lekket den siste måneden:

 

True metalcasing, piano black stripes around the screen.

WLAN

3,2MP kamera, AF (Cyber-shot)

160MB RAM

2,6" skjerm (samme som M600i og W950i)

3G

 

 

Jeg vil tro det er dette deuxani har basert photoshopen sin (samme som Ohny linket til):

M700iElenabydeuxani.jpg

 

Mer enn en gang har en PS fra deuxani vært veldig nære det ferdige produktet (feks lagde han denne og den var nære N95). La oss håpe hans Elena-forslag er like nære det ferdige produktet som N95-PSen. :yes:

Lenke til kommentar
Var det ikke idag lizzy/elena skulle komme?

7932555[/snapback]

 

SE vil bare si litt om UIQ3.1, det vil ikke bli visst noe modeller med dette.

Dette er vel imorgen.

Moto har vel dette OS'et, i sin nye model.

:)

 

DrThomas

 

Jeg nevner litt om dette i den neste tråden jeg kommer til å lage.

7932898[/snapback]

 

BMWM3: Når kan vi vente denne nye tråden da? Vi trenger noen juicy nyheter og når vi kan forvente lansering :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...