DrThomas Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Den er fin, hold meg oppdatert Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 meg også, vi forguder deg bmwm3... burde kanskje jalle deg m5 snart Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Da har de første bildene av Liz(z)y*, en oppgradert M600i, kommet. Som man kan se på bildene er shift-, stjerne-, space-, firkant- og alt-tasten endret. Det er også gjort noen kosmetiske endringer på høytaleren (ni hull istedenfor åpningen på M600i) og logoen på baksiden er flyttet og endret. Når det kommer til specs skal den største nyheten være WLAN. Det blir også sagt den kan komme til å være utstyrt med EDGE, men det tror jeg er heller tvilsomt. Det blir sagt Liz(z)y kommer med UIQ3, og det er ikke umulig det blir Symbian v9.2 og UIQ3.1 som ble lansert denne uken. * Modellen blir kalt både Lizy og Lizzy. Det går også et rykte om at SE og HTC kan være på vei til å slå seg sammen. Dette startet etter at di.se skrev følgende: Mobiltillverkaren HTC, som kontrolleras av Taiwans rikaste familj, växer lika snabbt som Sony Ericsson. Bolaget är kund till Ericsson och i en intervju med di.se säger vd:n och grundaren Peter Chou att han gärna pratar samgående med Sony Ericsson. HTC har riktat in sig på marknaden för handdatormobiler. Bolagets försäljning växte i fjol med nästan 50 procent, en tillväxt i nivå med Sony Ericsson. Försäljningsutvecklingen och en rusande aktie fick den amerikanska affärstidningen Business Week att ranka HTC som världens tredje mest spännande it-företag. Selv tror jeg det er litt sannsynlig at SE vil takke ja til et slikt forslag fra HTC siden det SE satser sterkt på UIQ (SE eier nå UIQ Technology, og har annonsert at de leter etter medeiere i selskapet) mens HTC er et selskap som satser stort på WM. Om SE-HTC skulle bli en realitet kan vi komme til å se telefoner med både UIQ og WM fra det svensk-japanske-taiwanske selskapet. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg håper virkerlig ikke Elena ser sånt ut. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Lizzy blir jo en slags smartphone, derav tastaturet. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Jeg håper virkerlig ikke Elena ser sånt ut.Elena skal være en Cyber-shot-telefon så trolig får den et design mer likt K800i. Lizzy blir jo en slags smartphone, derav tastaturet.Liz(z)y er jo en oppgradert M600i, så ja. :!: Endret 17. februar 2007 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Denne syns jeg er pen http://img443.imageshack.us/img443/2262/m700ivg3.jpg Endret 17. februar 2007 av Ohny Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Og det er vel samme design, bare litt andre farger. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Denne syns jeg er penDen er ikke bare pen, den er nydelig. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Likte fargetaktikken på den og måten de skilte ut nummertastene på. Er det en design som vil komme for Lizzy? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Likte fargetaktikken på den og måten de skilte ut nummertastene på. Er det en design som vil komme for Lizzy?Nei, bildet Ohny postet er hvordan brukeren deuxani har tenkt Elena kan komme til å se ut. Elena er som Liz(z)y, men har også et 3,2MP kamera med AF, blitz osv (Cyber-shot). Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Fargevalget var meget pent, håper SE har tenkt i samme baner for Elena. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Det var litt "Chocolate" style over den. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Og det er vel samme design, bare litt andre farger. 7964572[/snapback] Javisst... det så jeg nå :!: Det er bare at bildet mitt så annerledes på en eller annen grunn. Lenke til kommentar
ikkenostress Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Denne syns jeg er pen http://img443.imageshack.us/img443/2262/m700ivg3.jpg 7964535[/snapback] Det var en jeg kunne ha tenkt meg ja. Nydelig å se på og helt sikkert etter mine kriterier også Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Når vi snakker om Elena, her er noen av det som har lekket den siste måneden: True metalcasing, piano black stripes around the screen. WLAN 3,2MP kamera, AF (Cyber-shot) 160MB RAM 2,6" skjerm (samme som M600i og W950i) 3G Jeg vil tro det er dette deuxani har basert photoshopen sin (samme som Ohny linket til): Mer enn en gang har en PS fra deuxani vært veldig nære det ferdige produktet (feks lagde han denne og den var nære N95). La oss håpe hans Elena-forslag er like nære det ferdige produktet som N95-PSen. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Ja jeg håper også på det ass... gleder meg fælt til elena. er det noe flere som vet åssen type Irina blir? Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Var det ikke idag lizzy/elena skulle komme? 7932555[/snapback] SE vil bare si litt om UIQ3.1, det vil ikke bli visst noe modeller med dette. Dette er vel imorgen. Moto har vel dette OS'et, i sin nye model. DrThomas Jeg nevner litt om dette i den neste tråden jeg kommer til å lage. 7932898[/snapback] BMWM3: Når kan vi vente denne nye tråden da? Vi trenger noen juicy nyheter og når vi kan forvente lansering Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Vi vil se noe i Mars, og da kommer det endelig noe for oss, hva skal jeg kalle det - "litt mer enn normalt intereserte brukere" Hehe... Så jeg kjører i gang en ny tråd i begynnelsen av Mars tenker jeg, ta for meg de ulike modellene og ja, kanskje noe til senere også. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 er det rundt mars elena kommer ut? hadde jo vært greit med en tråd litt før mars (det er så lenge til ) så vi kan bygge opp forventningene og se hva vi har i vente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg