Gå til innhold

SE i 2007

Anbefalte innlegg

Slik jeg forsto det er dette den virkelig Lizzy som har blitt bearbeidet litt i Photoshop. Mulig jeg har misforstått. Det er vanlig at ikke-publiserte modeller blir presentert i manipulerte varianter for at man ikke skal finne orginalkilden.

Er flere som har fått sparken for å lekke bilder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kvakkster, joda forstår din frustrasjon nå. Men hvorfor kan vi ikke få litt mer aktiv moderering i denne tråden? Jeg ser jo at mange av mine innlegg har vært helt utenfor hensikten med tråden og de må gjerne slettes.

Jeg vil heller ha en opprydning og en reell tråd enn at bmwm3 forsvinner fra tråden. I noen tilfeller synes jeg nesten trådstarter burde ha mulighet til å moderere sin egen tråd. Jeg gleder meg til kommende SE telefoner og vil gjerne ha reelle rykter.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Ja, det samme vil jeg også. Altså, reelle modeller istedenfor spekulasjoner og Photoshop, men når andre på generell basis poster kun spekulasjoner og bare svada, så blir jeg litt skuffa. Kan vi ikke for en gangs skyld sette en stopper for dette her, og heretter holde oss til fakta? Jeg ønsker også at bmwm3 blir aktiv på denne tråden igjen, da jeg finner hans info troverdig (basert på tidligere tråder).

Hvis ikke bmwm3 er aktiv her lenger, så foreslår jeg at han åpner et nytt lukket tråd som bare han kan poste. Evt spørsmål kan tas over PM hvis bmwm3 gidder dette. Håper moderatorene åpner for denne muligheten :)

Endret av kvakkster
Lenke til kommentar

her må mødrene blant annet Arehei stenge tråden, for her blir det ikke mer prat om SE i 2007, bmwm3 har trukket seg ut, og det er ikke fair at alle inkl meg går i mot Jackbauer, jack er kul... han skal redde usa igjen.

men men... dersom tråden ikke blir stengt, blir det mer uenighet og ditten og datten.

det er flott at jackbauer bidrar, men de holder lissom ikke kvalitet som bmwm3 sine innlegger.

Lenke til kommentar
Ahhhhh, gleder meg  :!:

7885572[/snapback]

Dessverre virker det som om det utgikk.

SE kommer ikke til å vise mer før 3GSM, ei heller vil de være på Cebit.

Mars April ser ut til å bli neste presentasjon.

7887589[/snapback]

er ikke 3gsm 12.2 eller noe da?

Lenke til kommentar
Ahhhhh, gleder meg  :!:

7885572[/snapback]

Dessverre virker det som om det utgikk.

SE kommer ikke til å vise mer før 3GSM, ei heller vil de være på Cebit.

Mars April ser ut til å bli neste presentasjon.

7887589[/snapback]

er ikke 3gsm 12.2 eller noe da?

7887642[/snapback]

SE viser alltid produktene sine før selve messen, altså idag.

:yes:

Min kompis i London tok bl.a dette bilde av W880.

post-49396-1170799008_thumb.jpg

Endret av bmwm3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...