Gå til innhold

SE i 2007


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis K550i hadde hatt WiFi hadde det vært en meget interresant telefon, ikke for dyr og med god funksjonalitet.

 

Har en bønn:

Kunne trådstarter oppdatert første post med forskjellige kommende modellnavn m/specs og linker til bilder i tråden her osv?

 

Veldig vanskelig å holde oversikt i tråden.

Lenke til kommentar
Dette skal visstnok være z610i.

7857805[/snapback]

 

Du fleiper nå eller?? Den telefonen har vært ute på markedet lenge :S

Drit i å forsøple tråden. Jeg har lyst til å følge litt med på denne tråden og får ny epost hver gang det kommer nye svar, men sånne folk som deg som bare poster svada kan spare dere!

 

Edit: link

Endret av kvakkster
Lenke til kommentar
Dette skal visstnok være z610i.

7857805[/snapback]

 

Du fleiper nå eller?? Den telefonen har vært ute på markedet lenge :S

Drit i å forsøple tråden. Jeg har lyst til å følge litt med på denne tråden og får ny epost hver gang det kommer nye svar, men sånne folk som deg som bare poster svada kan spare dere!

 

Edit: link

7857891[/snapback]

 

Ok, jeg beklager min forrige post, jeg skal være mer etterrettelig neste gang, men jeg syns du kunne spart deg den siste setningen. Jeg har bidratt med en god del reele bilder og info på forumet den siste tiden. Du trenger ikke å gå til personangrep. Så skal jeg skjerpe meg så godt jeg kan. :)

Lenke til kommentar

det er fint at JackBauer bidrar, men jeg personlig syns bmwm3 burde holde styr og komme med fakta/info da han har de beste informasjonene. poster som jackbauer kommer med, finner dere også på MR-forum, så du (jackbauer) sparer tid lissom, litt enig med kvakkster her. hver gang får jeg ny mail ang denne tråden, men det jeg leser finner jeg også andre steder, blir litt "oooohhhhh" når det ikke er noe nytt

Lenke til kommentar

Hei Ohny, noe av det jeg poster her finner jeg på M-R, noe på Esato, noe på se-world, noe via googling på nyheter og blogger +++

Jeg syns det er spennende å jakte på nye modeller og spesifikasjoner, sikkert i langt større grad enn den gjengse forum-bruker her. Tviler på at det er mer enn noen % av de som leser denne tråden som tråler utenlandske forum,

derfor vil jeg anta(ut fra responsen jeg får)at en del finner dette interessant.

Selvsagt er det irriterende hvis jeg kommer med slike bomskudd som rett over her, men det blir nok sjeldnere i fremtiden, tror og håper jeg.

Jeg har bare vært interessert i mobiltelefoner det siste halvåret så det er en bratt læringskurve.

Hvis du sjekker postene mine tror jeg du vil komme til at en del av det jeg kommer med(bilder og info) er førstegangs-opplysninger på et norsk forum.

At det finns tilgjengelig på diverse engelsk-språklige forum er vel ingen saklig grunn til å ikke poste det her? :)

Lenke til kommentar
Ikke bli sur på jackbauer bare for at du er så teit å ber om få epost for hver post i en tråd!

7859524[/snapback]

 

Jeg ber om epost nettopp fordi jeg vil følge med på denne tråden, derfor jeg ber om det og om du forstår deg på min frustrasjon over at et nytt innlegg ikke inneholder noe relevant er opp til deg. Men jeg innrømmer at jeg gikk litt for langt i forrige post.

Lenke til kommentar
Ok, jeg beklager min forrige post, jeg skal være mer etterrettelig neste gang, men jeg syns du kunne spart deg den siste setningen. Jeg har bidratt med en god del reele bilder og info på forumet den siste tiden. Du trenger ikke å gå til personangrep. Så skal jeg skjerpe meg så godt jeg kan.  :)

 

Jeg er dessverre enig med kvakkster,jackbauer2.[/b]

Du har bidratt med mer crap enn kommet med bra info i denne tråden.

Jeg startet denne tråden her, og har meldt meg ut pga forsøpling, dessverre.

Greit at du har kun interesert deg for mobil det siste halve året, men det hjelper ikke oss noe at noen er overivrige å spamer en ellers ok tråd, ok?

Åpne opp din egen tråd i så tilfelle, ok?

:)

For spm, send meg pm, som sagt, jeg gidder ikke poste noe i denne tråden mer.

:)

Lenke til kommentar

Dette er 2 gang du navngir meg konkret som årsaken til at du ikke gidder å poste mer i denne tråden.

Holdt det ikke med èn gang?

Så sier du at du dessverre er enig med kvakkster...

men han kom etter deg, så at du er enig med deg selv er vel litt smør på flesk.

At jeg skal åpne min egen tråd når denne heter SE i 2007 er vel litt merkelig så lenge jeg holder meg til temaet.

Jeg har alt beklaget den tabben jeg gjorde og har sagt at jeg skal prøve å unngå flere, men tabben skjedde etter at du pekte ut meg første gangen.

Da spurte jeg hva det var du var misfornøyd med, noe du aldri svarte på.

Det er veldig mange enkeltposter her som kommer med påstander og rykter som senere viser seg å ikke stemme,

men det har altså ikke ødelagt tråden?

Det har jeg gjort. Takk for den, liksom.

Syns det virker mer som du misliker at jeg breaker nye modeller og viser bilder før du får gjort det.

 

På hvilken måte har jeg forsøplet og spammet? Kom gjerne med 2-3 eksempler, så skal jeg beklage det hvis det stemmer. (og ikke kom med det tilfellet jeg alt har beklaget) :hrm:

Lenke til kommentar
På hvilken måte har jeg forsøplet og spammet? Kom gjerne med 2-3 eksempler, så skal jeg beklage det hvis det stemmer. (og ikke kom med det tilfellet jeg alt har beklaget)  :hrm:

7861054[/snapback]

1. photoshop av lizzy

2. diverse om W200i som allerede er ute

3. Z610i

4. i-mobile som du lurer på om er en SE mobil når du selv kan lese på navnet like over skjermen at ikke er det

5. flere japanse modeller som ikke kommer hit

 

Det er min subjektive mening av hva som forsøpler tråden.

Lenke til kommentar
På hvilken måte har jeg forsøplet og spammet? Kom gjerne med 2-3 eksempler, så skal jeg beklage det hvis det stemmer. (og ikke kom med det tilfellet jeg alt har beklaget)  :hrm:

7861054[/snapback]

1. photoshop av lizzy

2. diverse om W200i som allerede er ute

3. Z610i

4. i-mobile som du lurer på om er en SE mobil når du selv kan lese på navnet like over skjermen at ikke er det

5. flere japanse modeller som ikke kommer hit

 

Det er min subjektive mening av hva som forsøpler tråden.

7861112[/snapback]

 

1. Jeg skrev "Lizzy-bilde med litt Photoshop-bearbeiding. Fra www.se-world" Mener du dette er spamming?

 

2. Jeg postet W200i-bildene midt på natta, rett etter at de var publisert på Mobile Review, det var den første anmeldelsen av mobilen noensinne. Hvordan er dette spam?

 

3. Har jeg beklaget.

 

4. Den er jeg enig i. Tabbe. Men det var ikke forsøpling.

Som jeg skrev. "Det er ikke Sofia..

Det er i-mobile 902, som bare selges i Thailand.

Men kamera- og video-specs skal være temmelig lik de på Sofia. Sony som har bidratt på kamera-siden til 902."

 

5. De japanske modellene er vel ikke off topic, men jeg skal la være å poste slike med mindre de er spesielt interessante (eventuelt en egen tråd). f.eks Bravia.

Endret av JackBauer2
Lenke til kommentar

altså når bwmm3 skriver noe om modellene, så er de som regel finish modeller... det er sjelden han tar og skriver noe som er PS eller rykter, han vet lissom hva han snakker om. det er mange som mister forhåpninger, så de ser en kul modell, wow... drit rå... men så senere visste seg at det kun er bare PS.

når bwmm3 viser oss modellen, så er de klare.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...