Gå til innhold

SE i 2007


Anbefalte innlegg

Se bare på Japan, hvor langt de er fremfor oss, der har de ikke noe megapxl race som er her.

Majoriteten av modellene har 1.3, 2 og 3.2 megapxl cam.

Der holder for de aller fleste.

De fokuserer heller på bedre optikk, linser og FW, i rett retning spør du meg.

 

7749146[/snapback]

 

Noen som har skjønt det. :)

 

Ønsker meg en mobil med 3-4 megapixler som produsentene har jobbet med optikken og firmware. Men kanskje det er for dyrt for produsentene og drive med slikt. Føler at de kommer ut med masse nye modeller hele tiden. Hvorfor ikke jobbe godt med et produkt slikt at det ikke føles så halvferdig ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

XPI

Alle er enig om at det var en evolusjon fra K750 til K800.

Og at spranget fra K700, til K750 var betydelig større.

Dette året blir meget interresant, men det er fra 2008 ting virkelig begynner å skje med SE.

:)

7749146[/snapback]

 

Spennende spennende dette her, gleder meg tiol 6.feb :)

Jeg ønsker meg 3g, wifi, brukbart kamera og GPS...i en lett og liten pakke uten noe tungt ooerativsystem=(utopi?).

 

bmwm3: Når du sier 2008, har det da noe å gjøre med det nye sammarbeidet med sony kodak og oppkjøpet av minolta?

Lenke til kommentar
bmwm3: Når du sier 2008, har det da noe å gjøre med det nye sammarbeidet med sony kodak og oppkjøpet av minolta?

 

2008 er lenge til, vi tar det senere, i en annen tråd, ok?

:)

Man kan ikke som lite selskap komme opp med WOW modeller hjver gang, man danner en plattform og bygger på det.

Men la oss se hva som skjer etterhvert her da.

:yes:

Lenke til kommentar
bmwm3: Når du sier 2008, har det da noe å gjøre med det nye sammarbeidet med sony kodak og oppkjøpet av minolta?

 

2008 er lenge til, vi tar det senere, i en annen tråd, ok?

:)

Man kan ikke som lite selskap komme opp med WOW modeller hjver gang, man danner en plattform og bygger på det.

Men la oss se hva som skjer etterhvert her da.

:yes:

7749465[/snapback]

 

 

Får vi se Elena den 6. feb?

Lenke til kommentar

Rykter for 6. februar:

Ai(w880) blir vist og muligens Sofia + en m600i-type modell med Wifi, men uten kamera. Elena og Maria skal ha 3,2Mp + Wifi, men kommer kke før til høsten.

Angående Sofia: SE begynte å produsere prototyper 9.januar, disse er til presentasjon og nettverks-testing.

Tidligere prototyper var bygd før 9.januar, men var kanskje ikke endelige versjoner.

Masseproduksjon av Sofia, k850i, skal starte tidlig dette kvartal.

Sofia vil ha en nvidia goforce5500 graphics chip og muligens ha 4Gb minne +minnekortstøtte ELLER 6-8Gb flash-minne.

Prosessor-hastighet vil være 250mhz (mot 208 på k800i)

 

Funnet troverdig av meg og oversatt fra M-R(forumet).

Endret av JackBauer2
Lenke til kommentar

Håper de får ordnet prosessoren i M600is oppfølger også. 208 Mhz er veldig lite, og når mer vanlige mobiltelefoner får 250 Mhz bør de snart skjønne at smartmobiler bør ha minst like raske prosessorer. Og hiv ut de billige RAM-brikkene! Pice of crap! Få noe ordentlig. Men det går vel ikke. Symbian er for sært :p

 

Blir spennende å se hva som kommer 6.2 ;)

 

Hva vil det egentlig si at Sofia har nvidia goforce5500 graphics chip? Finnes det noen spesifikasjoner på den? ;)

Lenke til kommentar

At Sofia får en goforce5500 chip hadde vært spennende, men det tror jeg ikke før jeg får se det. Har jo hørt liknende ryter om kommende se'er før. Forrestyen, het ikke k750 eller k800 sofie/sofia. Mener å ha hørt det navnet på tidligere se modeller før.

Håper virkeli wifi og 3.2 kamera kommer før høsten. Trenger wifi nå :hmm:

Lenke til kommentar

Rykte om Sofia:

TV ut-mulighet. :cool:

Video-opptak: 720x480 @ 30fps eller 720x576 @ 25fps) :thumbup:

Vil kunne spille real audio 8, 9 og 10 (det har vært vanlig med 8)

 

"stereo widening + noise cancellation"

 

Hvor troverdig dette er aner jeg ikke. :whistle:

 

Samme kilde skriver dette om Sofia:

Most important thing for me to know is that mass production for Sofia due to start early q1...Maybe production has even started now already. So that means, i hope, a release in April perhaps, latest May at latest i hope. Was meant to be june like k800/k750 release. But better to bring out early to gain sales.

 

And the good thing. QVGA video at 30fps at last Its not vga yet but hey its better than qcif...

 

And i was told by a journalist from a mobile phone magazine this:

"The n95 (proto) camera produces excellent images, but sofia (proto) still already produces better".....

 

Only time will tell.....

Endret av JackBauer2
Lenke til kommentar

"So... MegaBass was cut out of K800 ... and was reintroduced in the W850, to make the Walkman(s) seem 'better'. 2mp AF was cut out after W810 ... and will be reintroduced in the 2mp Cyber-Shot, to make the Cyber-Shot(s) seem 'better'. And QVGA 30fps video recording (3D graphics card) was cut out after the W900 ... and will be reintroduced in the 5mp Cyber-Shot, to make the Cyber-Shot(s) seem 'better'.

 

What a marketing strategy"c :cool:

Lenke til kommentar

- codename : sofia

- name : K850.

- screen : 2.2 scratch resistance with QVGA res.

- Port : FastPort on side.

- size & look : size of K610 with metallic finish.

- Video recording : QVGA@30fps video recording.

- Mediaplayer : no Megabass.

- Camera : 5MP camera, Autofocus, Xenon Flash, LED light.

- UI : no new UI, just normal improvement over K800.

- keybad : same as K770 but slightly bigger.

- Memory : 64Mb built-in & 512MB MS Micro included.

- color : unknown.

Lenke til kommentar
- codename : sofia

- name : K850.

- screen : 2.2 scratch resistance with QVGA res.

- Port : FastPort on side.

- size & look : size of K610 with metallic finish.

- Video recording : QVGA@30fps video recording.

- Mediaplayer : no Megabass.

- Camera : 5MP camera, Autofocus, Xenon Flash, LED light.

- UI : no new UI, just normal improvement over K800.

- keybad : same as K770 but slightly bigger.

- Memory : 64Mb built-in & 512MB MS Micro included.

- color : unknown.

7773147[/snapback]

Er du sikker på de spesifikasjonene? Hvorfor dropper de megabass? (w-serien får jo uansett med bedre headsett og mer minne så) :( FÅr håpe det fremdeles går an i stille in EQ sånn at den ligner på megabass.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...