Gå til innhold

SE i 2007


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, ut ifra hva som har stått tidligere i tråden er akkurat dette på vei. AF er jeg usikker på, men bmwm3 skrev på forige side at det og kommer.

 

Modellen du beskriver skulle vel bygges på M600i/W950i-skallet.

 

Si ifra om jeg tar skrekkelig feil nå, bmwm3 eller en annen :)

7743765[/snapback]

 

Høres bra ut =)

Lenke til kommentar
Den var jo råtøff! Får håpe at det ikke er enda middelklasseklasse-mobil :dontgetit:

7743847[/snapback]

Hope again..

 

Denne har det vært bilder av i flere måneder, både i sort og hvit.

http://www.amobil.no/nyhet/rykter_og_speku...cybershot/34627

http://www.amobil.no/artikkel/rykter_og_sp..._ericsson/32606

 

Ser dere en del sider tilbake i denne tråden så står det mye skrevet om denne modellen. K770i om jeg ikke husker helt feil.

Lenke til kommentar

Det er K770i ja, den får en walkman søster/bror.

2 megapxl kamera, ikke noe spennende, men den ser bra ut i mine øyne.

:)

 

Vil det bli flere lanseringer i februar?

Mente å huske att 3gsm startet 11./2?

men mulig jeg tar feil, men vist ikke sparer de vel noen til dette? Blir litt dårlig av å vente,m men håper det er verdt det

 

Datoen er 6.2.

:)

 

JackBauer2

Bravia branding kommer ja, bl.a i klappformat, men det er ikke i denne presentasjonen.

:)

Lenke til kommentar

Bravia skjerm på Elena?? :dribble:

 

Leste sånn forum igår, hvor det var snakk om nye protokollen til P1000/Elena

 

den var svart, men mørkerød lys på knappene, så var den bitte litt tynnere enn m600.

 

Fargen var svart(piano polish)...

 

Søren at jeg ikke lagret linken ass

Lenke til kommentar

K770i ser ut til å ha små taster. Men hvis de er godt opphøyd så har nok ikke det så mye å si. Syns derimot at Sony Ericsson ødelegger Cuber-shot varemerket fullstendig. Hvis K770i kommer med 2 MP kamera er ikke akkurat det jeg forbinder med kvalitetskamera. 2 MP er nærmest en standard i dag. "Alle" har det. Nokia hadde også mobiltelefoner med 2 MP kamera og Carl Zeiss, men den gangen var dét det beste Nokia hadde. Sony Ericsson kan derimot mer enn 2 MP nå ;)

Lenke til kommentar
Hvordan kan du mene det!?

 

Den første telefonen på lang tid med 320x240 px display, den første med Cybershot branding, den første med 3,2 mpx kamera, den første med BestPic funksjon, den første med ordentlig blitz, og den første på markedet med blogg-funksjon i forbindelse med kameraet.

 

Den var ikke absolutt først med alt det overnevnte, men blant de tidligste volumtelefonene med nevnte funksjoner.

 

W800i var først med walkman-branding, that's it.

7740617[/snapback]

 

 

K800i er langt på vei så bra som da K750i og W800i var da de kom ut. K750i og W800i var mobiler som tok veldig gode bilder og slo ut det meste som var på det norske markedet med kameraet sitt. Disse telefonene var/er også bra på lyd og hadde endelig fått minnekort som K700i ikke hadde. Fra K700i til K750i et stort steg. Fra K750i til K800i , tja har enda ikke hatt behov for å oppgradere. Den har selvfølgelig bedre funksjoner når det gjelder kameratet, men at W800i var bare en telefon med walkman branding er galt.

Lenke til kommentar

K770i er jo ikke ment som en topp model, se på indexen.

:)

den er ment å være en stor selger, og den ser bra ut.

Se bare på Japan, hvor langt de er fremfor oss, der har de ikke noe megapxl race som er her.

Majoriteten av modellene har 1.3, 2 og 3.2 megapxl cam.

Der holder for de aller fleste.

De fokuserer heller på bedre optikk, linser og FW, i rett retning spør du meg.

:)

 

jornan

Ikke sammenlikn Nokia's 2 megapxl med cybershot 2 megapxl.

Den får bedre FW i kameraet enn tidligre, og cybershot modellene og menyene kommer bare til å få flere og bedre finesser.

Så dette 2 megapxl kamera kommer til å produsere bra bilder, tross mangel på xenon.

:)

 

 

XPI

Alle er enig om at det var en evolusjon fra K750 til K800.

Og at spranget fra K700, til K750 var betydelig større.

Dette året blir meget interresant, men det er fra 2008 ting virkelig begynner å skje med SE.

:)

Endret av bmwm3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...