Gå til innhold

SE i 2007

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare jeg som begynner å bli lei av at SE ikke langer mobiler med alt i ett lengre? K750i/W800i når den kom så hadde den alt. Genial mobil. Men så splitter de veier plutselig, kamera i den ene enden og musikk i den andre. Jeg har W850i nå og kameraet er så godt som ubruklig. Det går bare ikke å ta bilder uten AF og uten linsedeksel faktisk! Må rense linsa hver dag skal jeg ta LITT gode bilder. Så nå har jeg sett meg nødt til å kjøpe meg digitalkamera.

Skal ha W850i til jeg finner en mobil som har like god MP3 spiller som det W850i, den er ihvertfall veldig god!

Lenke til kommentar
Bare jeg som begynner å bli lei av at SE ikke langer mobiler med alt i ett lengre? K750i/W800i når den kom så hadde den alt. Genial mobil. Men så splitter de veier plutselig, kamera i den ene enden og musikk i den andre. Jeg har W850i nå og kameraet er så godt som ubruklig. Det går bare ikke å ta bilder uten AF og uten linsedeksel faktisk! Må rense linsa hver dag skal jeg ta LITT gode bilder.  Så nå har jeg sett meg nødt til å kjøpe meg digitalkamera.

Skal ha W850i til jeg finner en mobil som har like god MP3 spiller som det W850i, den er ihvertfall veldig god!

7734847[/snapback]

Det er mange som sier seg enig i det du nevner her.

Men det blir mer og mer segmentering etterhvert, og for SE sin del blir det flere Brandinger.

Samsung følger etter.

De eneste som kommer til å tilby "alt" er N serien ser det ut for.

Men alt "håp" er ikke ute mht kamera og Walkman mobil...

Det kommer 3.2 megapxl kamera i en Walkman branded SE mobil i 2007.

:)

Kanskje t.o.m flere?

:yes:

Lenke til kommentar
med autofokus osv?

Samme som k800 kameraet?

7736552[/snapback]

Nå skal ikke jeg svare så sikkert, da jeg ikke følger så mye med på SE-ryktene, men det har stått flere ganger her i denne tråden at walkman vil neppe få autofokus igjen. På samme måte som Cybershot sannsynligvis aldri vil få samme versjon av mp3-spilleren som Walkman-serien til den tiden bruker.

Men ikke fortvil helt, det går absolutt ann å ta bra bilder uten AF, selv om SE har fått oss til å tro at det er det viktigste i ethvert kamera..

Lenke til kommentar
Hei bmwm3, er det noen av de nye modellene som vil ha gode video-funksjoner?

En SE-mobil som matcher Nokias N93 og N95?

Det begynner jo å bli 18 måneder siden W900i og den har vel tet-posisjon fremdeles på det området...

N93 er jo pr idag video kongen, så ville kanskje ikke forventet denne muligheten i enhver SE mobil fremover...

Men endelig har SE begynnt å røre på seg mht video-delen.

standard video på de bra modellene vil være QVGA 30fps ser det ut til.

Det kommer vel noe bedre enn det også iår.

Mht Walkman og AF, vel jeg vet om minst 2 Walkman branded mobiler fra SE med 3.2 megapxl cam iår, hvertfall den ene skulle ha AF.

Litt rart, men la oss se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Bare jeg som begynner å bli lei av at SE ikke langer mobiler med alt i ett lengre? K750i/W800i når den kom så hadde den alt. Genial mobil. Men så splitter de veier plutselig, kamera i den ene enden og musikk i den andre. Jeg har W850i nå og kameraet er så godt som ubruklig. Det går bare ikke å ta bilder uten AF og uten linsedeksel faktisk! Må rense linsa hver dag skal jeg ta LITT gode bilder.  Så nå har jeg sett meg nødt til å kjøpe meg digitalkamera.

7734847[/snapback]

Er helt enig! Synes SE begynner å dabbe av nå. Før skiftet jeg mobil hele tiden, men nå har jeg snart hatt W800i i 2 år :dontgetit:

Savner de alt-i-ett telefonene som K750i/W800i var, og som N95 er nå. Konverterte fra Nokia til SE for en del år tilbake, men nå ser det ut til å bli så tamt fra SE at jeg vurderer å konvertere tilbkae til Nokia igjen (N95 next perhaps?).

Lenke til kommentar

7734847[/snapback]

Er helt enig! Synes SE begynner å dabbe av nå. Før skiftet jeg mobil hele tiden, men nå har jeg snart hatt W800i i 2 år :dontgetit:

Savner de alt-i-ett telefonene som K750i/W800i var, og som N95 er nå. Konverterte fra Nokia til SE for en del år tilbake, men nå ser det ut til å bli så tamt fra SE at jeg vurderer å konvertere tilbkae til Nokia igjen (N95 next perhaps?).

7740493[/snapback]

Ja, når SE ikke vil lage mobiler med alt i samme enhet mister de mange gode kunder og "Fans"

Lenke til kommentar

Hvordan kan du mene det!?

Den første telefonen på lang tid med 320x240 px display, den første med Cybershot branding, den første med 3,2 mpx kamera, den første med BestPic funksjon, den første med ordentlig blitz, og den første på markedet med blogg-funksjon i forbindelse med kameraet.

Den var ikke absolutt først med alt det overnevnte, men blant de tidligste volumtelefonene med nevnte funksjoner.

W800i var først med walkman-branding, that's it.

Lenke til kommentar
6.2 vil det bli en presentasjon fra SE.

Det nærmer seg.

7741525[/snapback]

Spennende ja :dribble:

Vet du om noen av de presenterte telefonen blir å komme i 1.kvartal, eller om alt som blir presentert fremover blir 2, 3 og 4.kvartal? SE har jo selv sagt at grunnen til at de drøyer med presentasjon er pga modellene de skal presentere fremover skal komme raskere på markedet.

Lenke til kommentar
Vet du om noen av de presenterte telefonen blir å komme i 1.kvartal, eller om alt som blir presentert fremover blir 2, 3 og 4.kvartal? SE har jo selv sagt at grunnen til at de drøyer med presentasjon er pga modellene de skal presentere fremover skal komme raskere på markedet.

Jeg tror neppe vi vil se presentert mobiler som kommer ut i 3 og 4 kvartal.

Tror ikke de vil gjøre en ny P990 for å si det slik...

Endel av disse kommer i første og annen kvartal ja.

Normalt har en model en livslenge på ca et år før det kommer en etterfølger, men det kommer selvsagt også ann på annen produsenter og konkurerende modeller.

Av den årsak tror jeg bl.a neppe vi vil se W950 sin etterfølger denne gangen.

Vet du noe om hvor mange telefoner som presentert?

Regn med endel fler enn man tidligre har vært vant med fra SE.

Jeg vet ikke det nøyaktige antallet, eller hvem modeller som blir annonsert, kommer til å skrive mer om dette senere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...