Gå til innhold

SE i 2007

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bare lureri..

Pressemeldingen har store store likhetstrekk med K800i-pressemeldingen, den har enkelte feil her og der, de nevner ikke optisk zoom i teksten og den er attpåtil 13 mm noe som sannsynligvis matcher dårlig med optisk zoom.

Men at det kommer en 5mpx cybershot er det liten tvil om..

Lenke til kommentar

Yeah.. I know, og flere i forums rundt omkring har klaga på det samme. I tillegg er det skrivefeil i seksjonen om BestPic. Bla. sier den at den tar 3 bilder før og etter selve bildet, totalt 9?! bilder.

Meeen, dette kommer fra axxxer (eller whatshisname) på Esato, og han har aldri tatt feil før. Så det er godt mulig at dette er et første utkast til pressemeldingen eller noe slikt.

Lenke til kommentar

Pressemeldingen var iallefall skremmende ekte. Bygd opp på samme måte som SE vanlige pressemeldinger, alle ™ merkene og liknende er med. Men jeg syns det er litt rart at det står "... with its second ... " Det skal vel være it's? Ville SE ha gjort en slik skrivefeil. Trodde de van ganske plettfrie. Men uansett, kan jo være førsteutkast, som det nevnes tidligere her.

Jeg tror at selv om denne pressemeldingen likner på K800is pressemelding, så er det vel mulig at SE selv har brukt sin egen pressemelding som mal? Det er tidssparende ;)

Lenke til kommentar
Pressemeldingen var iallefall skremmende ekte. Bygd opp på samme måte som SE vanlige pressemeldinger, alle ™ merkene og liknende er med. Men jeg syns det er litt rart at det står "... with its second ... " Det skal vel være it's? Ville SE ha gjort en slik skrivefeil. Trodde de van ganske plettfrie. Men uansett, kan jo være førsteutkast, som det nevnes tidligere her.

Jeg tror at selv om denne pressemeldingen likner på K800is pressemelding, så er det vel mulig at SE selv har brukt sin egen pressemelding som mal? Det er tidssparende ;)

7551813[/snapback]

Korrekt stavemåte er "...with its second...". Apostrofen i "it's" henviser til bokstaven som er fjernet i forkortelsen slik at egentlig står det "it is", og "...with it is second..." er ikke det SE mener å si.

Eneste skrivefeilen jeg fanter den med BestPic og antall bilder. Er skeptisk siden releasen ligner så mye på K800, men vi vet jo at K900 kommer, og har hørt specsene før så jeg tror fyrn på Esato har rett.

Lenke til kommentar
Noe av denne infoen er riktig og noe feil.

Det er rett og slett noen som har kjedet seg, brukt den gamle pressemld fra K790/800.

:)

Som sagt før, det kommer ikke noen presentasjon iår, den neste kommer i Januar!

:yes:

7554337[/snapback]

Kan du si hva som blir dårligere enn det som står i pressemeldinga?

7554349[/snapback]

Vel, ingen av disse er tiltenkt optisk zoom.

2.3" skjerm er for stort for den ene, for liten for den andre bl.a.

:)

Lenke til kommentar

Angående joystick er det veldig individuelt, hadde K750i i 1,5 år og aldri noe problem, ingen av de jeg kjenner med K750i\w800i\k800i har noensinne hatt joystickproblem. Mange klager jo å på joysticken på nokia N73, men verken jeg eller noen jeg kjenner med den har opplevd problemer. Jeg vil påstå at mange (på langt nær alle) av de med joystickproblem har seg selv å takke fordi de bruker mobilen hardt, mister den i golvet etc.

Lenke til kommentar

Jeg er en veldig forsiktig person. Uten én tur i gulvet har joysticken på min K750i måtte fikses to ganger.

Når det kommer til joysticken på K800i er den vakumforseglet så den ikke skal fylle seg med støy og jeg har ikke hatt noen problemer med min (som jeg derimot har hatt andre problemer med, nemlig høytaleren - får ny nå).

Lenke til kommentar

Er bare å søke på K800i og joystick så ser man det.. Kommer ikke av dårlig behandling og slag når det er pga støv/møkk att den slutter å virke. Har blitt skiftet joystick på min K750i 2 ganger på ett halvt år og nå er den def igjen! Blir ikke imponert da.. Nokia har jo knapper på de fleste mobilene i stedet for joystick.

Lenke til kommentar
Er bare å søke på K800i og joystick så ser man det.. Kommer ikke av dårlig behandling og slag når det er pga støv/møkk att den slutter å virke. Har blitt skiftet joystick på min K750i 2 ganger på ett halvt år og nå er den def igjen! Blir ikke imponert da.. Nokia har jo knapper på de fleste mobilene i stedet for joystick.

7576657[/snapback]

Jeg legger alltid nedi litt pakkeplast sånn at jeg ikke får inn støv og skitt, kanskje derfor jeg og flere jeg kjenner har berget så bra ;)

Lenke til kommentar
Jeg er en veldig forsiktig person. Uten én tur i gulvet har joysticken på min K750i måtte fikses to ganger.

Det er presist derfor jeg skal bytte til Nokia, får har jeg hadd enn del problemer med min joystick og k750i. Ingen flere SE mobiler på meg, selv om dette var min første, så gav den meg et veldig dårlig "langvarig" utrykk. Har byttet joystick en gang. Og jeg har fortsatt problemer, men jeg skal holde ut. Garantien er gått ut. x)

God jul og godt nyttår.

Endret av stonhans
Lenke til kommentar
Kommer ikke av dårlig behandling og slag når det er pga støv/møkk att den slutter å virke.
Hvorfor spør du oss om du allerede 'vet' svaret? Og joystick istedenfor d-pad finner du på flere Nokia-telefoner som feks N73. Dette er derimot en joystick det er problemer med (toppen har falt av, i tillegg er den helt opp for støv/møkk). Ikke bare er joysticken på K800i bedre å bruke enn den på N73, den er også vakumforseglet.

Nokia har jo knapper på de fleste mobilene i stedet for joystick.
D-pad. :)

Tross dårlig erfaring med joysticken på K750i foretrekker jeg SEs joystick slik den er på K800i siden denne er mye bedre mot tommelen (enn feks joysticken på N73) og raskere å navigere med enn d-paden på mange telefoner.

Lenke til kommentar
Ikke bare er joysticken på K800i bedre å bruke enn den på N73, den er også vakumforseglet.

7576878[/snapback]

Ja. Vel og bra, den er langt bedre enn tidligere.

Har dog vært flere som har hatt problemer med joysticken på K800i også. Var en del skriverier om det på forumet for en stund tilbake. Dette er spesielt synd ettersom de fleste trodde joystick-problemet var noe SE tok et oppgjør med en gang for alle.

Det er fler som har sagt "good bye SE" grunnet dette, med stonhans som nærmeste eksempel.

Personlig bryr jeg meg lite om joystick, dpad eller hvordan løsning man bruker.. Pleier å venne meg til det meste etter hvert uansett :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...