Gå til innhold

SE i 2007

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Altså 1.8", eller 1.9".
Ble vel sagt at dette ikke var bestemt, men nå ser det jo ut som om telefonen er mer eller mindre klar for lanseringen. Får håpe det kommer en endring rett før.

Ai var veldig like flere av forslagene på se-nse. :)

Vi får håpe Sofia har et mer "svensk design" og mer fokus på på funksjonalitet mht knapper enn K650/W650 og K770/W770. :ermm: Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
Vi får håpe Sofia har et mer "svensk design" og mer fokus på på funksjonalitet mht knapper enn K650/W650 og K770/W770. :ermm:

7422155[/snapback]

Ja det får vi virkelig håpe på! Kan ikke si jeg likte mye ved det nye designet. :hmm: Rett og slett litt skuffende :ermm:

7422490[/snapback]

Er fullstendig enig i at Ai på bildet, ikke imponerer, vent til du har den i hendene, versjonen i sølv er også betydelig finere enn den i sort.

:)

Ai var veldig like flere av forslagene på se-nse

Snedig fenomen dette.

Lenke til kommentar
Hvorfor må spionbildene alltid se ut som de er tatt med grøt på linsa? Folk som tar slike bilder må da være såpass mobil-interessert at de kan hute seg å kjøpe en K800.

7424794[/snapback]

Hva hvis Sony Ericsson ikke ønsker at de skal ta bedre bilder? Regner nok med det er litt sammarbeid der. Ingen tar så dårlige bilder, og Sony Ericsson kan ikke vært så dårlige til å holde tett om mobiltelefonene sine ;) Uten å anklage noen, så vil jeg tro at det ikke alltid er slik at SE ønsker å holde ting topphemmelig. Spionbilder er god PR ;)

Lenke til kommentar

Leste litt på sidene som bmwm3 pasta, var interessant stoff om Sony brands som skal integreres i SE mobiler. HandyCam er gammelt nytt, men Bravia høres spennende ut. Blir interessant å se fysisk størrelse / oppløsningen på skjermene til Bravia-brandede mobiler. Kan bli virkelig bra det der!

Ellers skuff at Ai, Li og Na sannsynligvis ikke kommer med QVGA-skjermer. Jeg har hatt QVGA siden S700 kom ut i sept 2004 og nå på min K800i, ikke sjangs at jeg kommer til å gå tilbake til et grøtete 176x220 display.

Lenke til kommentar
Selv om disse er litt low end så er dette et meget smart trekk av SE. De må øke produksjonen\utvalget i billig-klassen for å selge mye og dermed få markedsandeler.

7425374[/snapback]

Jo, det er et godt poeng. Hvor lenge må vi vente for å få noen nye high-end telefoner fra SE da?

Lenke til kommentar
Selv om disse er litt low end så er dette et meget smart trekk av SE. De må øke produksjonen\utvalget i billig-klassen for å selge mye og dermed få markedsandeler.

7425374[/snapback]

Korrekt!

Jo, det er et godt poeng. Hvor lenge må vi vente for å få noen nye high-end telefoner fra SE da?

7427493[/snapback]

Det er for neste år.

Kan nevne et ord dere vil stifte nærmere bekjentskap med fremover, PMP.

PMP = Portable Multimedia Player.

Bravia teknologien vil få egen branding, men vil ikke si for mye om denne ennå, men den kommer, og skjermene er sagt å være WWWWOOOOOOOWWWWW...

:yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...