Cowboystrekk Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg trodde Sony sine Memorysticks var langt kjappere enn hva miniSD er. Har intrykk av at det tar lang tid å hente data som er lagret på miniSD, mens på SE merker ikke brukeren forskjell om data blir hentet fra telefonminne eller fra memorysticken. 7407381[/snapback] Har hatt\lånt flere nokia\SE og har aldri merket noe til dette jeg men. Operativsystemet\cpu-hastighet avgjør mye av dette. Dog merker jeg ikke forskjell på min N73 når jeg lagrer på minnekort ift tlf-minnet. merket heller ikke noe forskjell da jeg hadde K750i eller flere andre nokia\SE. Det finnes vell uansett ikke særlig mange tlfer som greier å skrive\lese opp i mt hva minnekortene klarer. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Vi vil snart se W770i og K770i. Den ene vil markere starten på ny design linje fra SE. Den ene har dere sett bilde av... Kommer med mer info snart. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Gleder meg, jeg er gra på ny telefon! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Vi vil snart se W770i og K770i. Den ene vil markere starten på ny design linje fra SE. Den ene har dere sett bilde av... Kommer med mer info snart. 7408145[/snapback] spennende... kommer det bilder med den infoen? *glede seg* Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg trodde Sony sine Memorysticks var langt kjappere enn hva miniSD er.Du har naturligvis helt rett. Vi vil snart se W770i og K770i.K770i må være den på bildene fra Hong Kong (billig Cyber-shot)? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Gleder meg til nye SE modeller. Er også veldig spent på den med nytt design. Nokia har både 88-serien, L' Amour og Vertu, mens SE har vel bare Z610i som ikke er særlig designtelefon når du åpner den Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Gleder meg til nye SE modeller. Er også veldig spent på den med nytt design. Nokia har både 88-serien, L' Amour og Vertu, mens SE har vel bare Z610i som ikke er særlig designtelefon når du åpner den 7409099[/snapback] Denne modellen jeg sikter til, eller modellene egentlig - er ikke i Emotions serien, men signaliserer bare en ny design retning nærmest. K770i må være den på bildene fra Hong Kong (billig Cyber-shot)? Korrekt. spennende...kommer det bilder med den infoen? *glede seg* Se side 2 i denne tråden, der har vi K770i. Lenke til kommentar
Panic Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Vil den se sånn ut altså. Forferdelige taster Håper det er engangstilfelle! Endret 2. desember 2006 av Mobilfriken Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Vil den se sånn ut altså.Haha, det er jo min Paint-"manipulasjon". :!: Og ja, det er den modellen bmwm3 snakker om. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Korrekt, det er en manipulert K770i, av en kreativ Sigmund hehe.. Vel, de tastene er hvertfall på denne og "broren" W770i. Lenke til kommentar
Panic Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Veldig fin manipulasjon ja. Synd vi ikke ser hele telefonen men. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Det er mulig noen ikke fullt så kreative bilder av K770i finnes her, her og her. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Vil oppfølgeren til m600 også ikke vite hva den er? Tenker brukervennlighetsmessig. Jeg syntes dagens M600 er håpløs på dette punktet.Du kan da navigere M600i like lett som en hvilken som helst annet mobil: hjulet trykkes inn for frem og rulles for navigasjon. Om du vil gå tilbake finner du tilbaketasten rett ved siden av. At du har valget mellom fullt QWERTY-tastatur og skriftgjenkjenning er da heller et luksusproblem enn noe som går utover brukervennligheten? I tillegg til dette har du vel også virtuelt QWERTY-tastetur også? Som bmwm3 skjønner jeg ikke hva du ser på som et problem. Om du ser bort i fra S60-tilhengere som aldri har prøvd en UIQ-telefoner er det vel ingen som klager på hvordan man navigere slike telefoner, du kan feks ta en titt i denne tråden. 7400744[/snapback] var nylig jeg gikk meg på en diskusjon om feilen det er å gi brukeren flere måter å gjøre samme handlingen på. i den sammenhengen var det snakk om startmenyen på vista, hvor en først hadde to knapper for å logge ut og skru av (eller noe sånt) for så å ha en meny med de samme funksjonene, pluss en del andre. med andre ord, når en bruker har flere måter å gjøre samme jobben på så blir bruker gjerne forvirret og forbannet på maskinen... Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Vil oppfølgeren til m600 også ikke vite hva den er? Tenker brukervennlighetsmessig. Jeg syntes dagens M600 er håpløs på dette punktet.Du kan da navigere M600i like lett som en hvilken som helst annet mobil: hjulet trykkes inn for frem og rulles for navigasjon. Om du vil gå tilbake finner du tilbaketasten rett ved siden av. At du har valget mellom fullt QWERTY-tastatur og skriftgjenkjenning er da heller et luksusproblem enn noe som går utover brukervennligheten? I tillegg til dette har du vel også virtuelt QWERTY-tastetur også? Som bmwm3 skjønner jeg ikke hva du ser på som et problem. Om du ser bort i fra S60-tilhengere som aldri har prøvd en UIQ-telefoner er det vel ingen som klager på hvordan man navigere slike telefoner, du kan feks ta en titt i denne tråden. 7400744[/snapback] var nylig jeg gikk meg på en diskusjon om feilen det er å gi brukeren flere måter å gjøre samme handlingen på. i den sammenhengen var det snakk om startmenyen på vista, hvor en først hadde to knapper for å logge ut og skru av (eller noe sånt) for så å ha en meny med de samme funksjonene, pluss en del andre. med andre ord, når en bruker har flere måter å gjøre samme jobben på så blir bruker gjerne forvirret og forbannet på maskinen... 7410595[/snapback] Sånn er det til dels for meg med S60. Selv om jeg er en erfaren mobilbruker synes jeg det er litt FOR mange veier til Rom. Ørten snarveier, hurtigtaster osv, i tillegg til en egen dedikert meny-knapp. Personlig synes jeg det er rotete, men smaken er forskjellig. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Mulig noe skjer i neste uke. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Her har vi Ai, og "brødrene", Li og Na. Endret 4. desember 2006 av bmwm3 Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 hehe, ser at SE kjører hardt på candybar-designet dem har brukt siden K750/W800 noe mer info om den klapptelefonen med K-modell kamera? Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Her har vi Ai, og "brødrene", Li og Na. 7419744[/snapback] Oj, spennende med nyheter da, men var ikke slikt jeg trodde AI skulle se ut. Har du flere bilder som er litt mer "klare"? Den må jo lanseres i løpet av de neste dagene siden du legger ut bildet :-) Hvordan er kameraet og minnet på denne? Skjermen så ikke så stor ut? Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Spesifikasjoner skal være omtrent som på W850i. Dvs. 2 mp kamera uten autofokus, og QVGA-skjerm som er 2". Helt rett i at skjermen ser liten ut. Om skjermen da er 2" (som K800i) virker mobilen noe stor i overflaten. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Spesifikasjoner skal være omtrent som på W850i. Dvs. 2 mp kamera uten autofokus, og QVGA-skjerm som er 2". Helt rett i at skjermen ser liten ut. Om skjermen da er 2" (som K800i) virker mobilen noe stor i overflaten. 7420854[/snapback] Den mobilen (ai) som kollegaen av meg prøvde var ikke ferdig, men den hadde dessverre bare 176*220 punkters oppløsning, av størrelsen å dømme ser det ut til å stemme også. Altså 1.8", eller 1.9". Ikke bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg