Rinox Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hei! Sjekk ut dette: http://www.freeslots.com/poker.htm Hvordan i all verden kan det være laget i html? Lenke til kommentar
............... Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 hmmm java?.... Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Fordi det ikke er HTML, det er java-applet Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Men hvorfor er det da lagret med formatet .htm? Har de hatt med javascript inni? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 De har inkludert en Java-applet inni HTML-siden.. Og JavaScript og Java er forresten IKKE det samme........ Arghh Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Vet at det ikke er det samme, men jeg regnet med at de måtte ha brukt litt javascript også. Da lærte jeg noe nytt Java kan inkluderes i html-filer. Kanskje jeg skal lære meg Java neste gang jeg skal lære noe nytt Tusen takk for svar Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Selve siden er i HTML-format, mens spillet er laget i Java. <applet code=Poker.class archive=Poker.jar name=Poker width=725 height=1017 mayscript> Den koden der kjører Java-koden i Poker.class Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå