DementedAlbino Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Skal oppgradere maskinen min men vet ikke helt hva jeg bør velge så håper noen her har noen gode forslag. Vil ha pentium og håper noen kan komme med ett oppsett på hovedkort, ram og cpu. Gjerne ett hovedkort som støtter agp 8 Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 3. november 2002 Forfatter Del Skrevet 3. november 2002 Trenger seriøst hjelp siden jeg skal bestille maskinen nå og ikke er helt sikker, så utrolig fint om noen kan komme med noen forslag til hovedkort. Vil helst ha det med lan, usb 2.0 agp 8 og raid Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Hva i all verden skal du med AGP 8x? Det er ikke noen ytelsesforbedringer ved å bruke AGP 8x i dag...... Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Det er Ingen ting og tjene på AGP 3.0 (8x) standarden pr. idag. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Søk litt rundt på hva folk sliter med så finner du nok det rette valget :wink: Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 Det er ingen vits i å svare på dette 8 dager etter at jeg postet det. Har jo selvfølgelig gått til innkjøp av det jeg trengte nå. Hadde hvert hjelp om folk hadde giddet å svare samme dagen eller dagen etter, ikke nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå