andrvas Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Har et par Kingston DDR2-667 Value RAM-brikker, og disse kommer dessverre uten kjølere. Har sitt en del rundt på dvs nettbutikker hvor de selger RAM-kjølere (heatsinks), men ingen har oppgitt at de støtter annet enn DDR-RAM. Sendte også en forespørsel til Komplett.no, og de svarte at den RAM-kjølingen de har på lager (Akasa-ett-eller-annet) ikke passer til DDR2-RAM. Så jeg lurer på om det er noen som har noen gode forslag til hva jeg kan kjøle RAM'en min med? Evnt om det er noen som har kjøpt heatsinks som passer til DDR2-RAM, og hvor jeg kan få kjøpt de. PS; all bruk av vifter er utelukket. Kan også legge til at jeg har god luftflyt i kabinettet. Endret 6. oktober 2006 av andrvas Lenke til kommentar
Kasu Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Du behøver ikke heatsinks til ram, har etter hva jeg har hørt vist seg at dette ofte gir dårligere kjøleegenskaper. Hvis du ikke skal kjøre rammen på ekstremt høy volt og i tillegg har god luftflyt i kabinettet trenger du ikke bekymre deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå