Krissande Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hei Jeg lurer på hvordan det er mulig til å fjerne feks Windows Messenger (gamle msn) og outlook express med et script. Skal softe opp 57 maskiner og det er dritt å fjerne det manuelt. Er det noen som har noe forslag? Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 det eneste jeg vet om som kan funke er å slette alle filene. del C:\Documents and Settings\All Users\Start-meny\Programmer\Oppstart\link.lnk del C:\Documents and Settings\All Users\Skrivebord\link.lnk del C:\Programfiler\Messenger Lenke til kommentar
Krissande Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 det kan jo være en løsning men hadde jo vært fint om å fått fjernet det skikkelig. Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 hvorfor er det ikk efjernet skikkelig nå da? Lenke til kommentar
Krissande Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 msn ligger å kjører i bakrunnen slik at du ikke får fjernet msn.exe. og det ligger fortsatt i legg til og fjern windows programmer sånt blir det fjernet skikkelig: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 hvorfor spørr du da, du viste jo det. Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hei Jeg lurer på hvordan det er mulig til å fjerne feks Windows Messenger (gamle msn) og outlook express med et script. Skal softe opp 57 maskiner og det er dritt å fjerne det manuelt. Er det noen som har noe forslag? Sånn: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå