g@bb@ Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg prøvde å laste opp et budsjett i .excel, men det sto at jeg ikke hadde tillatelse til dette? Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 De har vel ikke lagt inn .xls i listen over godkjente filtyper. En mulig måte å komme rundt dette på, kan kanskje være å legge filen i en ZIP-fil. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg vil tro at excel-filer ikke er godkjent fordi at det har vært en del virus liggende i denne før i tiden så derfor er nok ikke denne på godkjent-lista. Men det skal da bare være å legge fila i en zip/rar-fil så unngår du det problemet. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg vil tro at excel-filer ikke er godkjent fordi at det har vært en del virus liggende i denne før i tiden så derfor er nok ikke denne på godkjent-lista.7016478[/snapback] Er jo mye vanligere med virus i .zip Tipper at eneste grunnen til xls ikke er støttet er fordi den ikke er med i standardlisten over mime-types som følger med forumet. Den listen er for øvrig ganske kort, så hadde jo ikke skadet å legge den til. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Og nå skal det kunne være mulig å laste opp Excel filer for de som ønsker det. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) All hail Ueland! Hehe. Takker så mycket, kjære moderator Endret 3. desember 2006 av g@bb@ Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Excel-filer har jeg ventet på lenge! Supert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg