Svin Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Har en webside med flere pdf-filer. Har lagt merke til at pdf-filer som dukker opp i google kan vises som html i nettleseren. Finnes det noen enkel måte slik at leseren av min webside også kan se på pdf-filene som html, eller må jeg konvertere dem på forhånd? Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 kan de det? jeg har aldri funnet en pdf fil jeg kan åpne uten Acrobat reader eller lign. kan du vise meg da? Lenke til kommentar
Svin Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Dette søket gir en pdf-fil som første treff: søk. Under navnet på filen har du muligheten til å se den som html. Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 har jeg aldri sett før men no vet eg det.. This is the html version of the file http://uscis.gov/graphics/formsfee/forms/files/i-9.pdf.G o o g l e automatically generates html versions of documents as we crawl the web. To link to or bookmark this page, use the following url: http://www.google.com/search?q=cache:-HP32...no&ct=clnk&cd=6 det står jo at google lager en html varsjon når de crawler nettet, må jo finnes en måte å få de til å lage utav en valgfri og kanskje? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 De har en serverside løsning som leser pdf'n og gennererer html ut av det. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Er ikke det bare at du har acrobat reader inne a? Sånn at du da bare åpner adobe i web siden? Arg. klarer ikke få frem hva jeg mener nå med shit dau. Funker i alle fall for webserveren min hjemme, og jeg har ikke instalert noe ekstra for den. Tror bare det er å legge det ut, også må brukeren som skal vise siden ha adobe acrobat reader inne og plugins til webleser edit: i opera 8.0 måtte jeg laste ned pdf filer, og i 9.0 åpner de seg automatisk som det beskrives her, og vil tro det er pga en plugin og ikke at alle webservere plutselig har fått instalert en ptf to html converter(?) Endret 6. oktober 2006 av zeltex Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 zeltex: Det er ikke sånn det foregår. Google leser gjennom innholdet i PDF'en og lager en EGEN HTML-side av det utfra hva som står i PDF'en.. Den åpner ikke Acrobat/annen PDF-reader i nettleseren.. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jaok Jesper, kan ikke så mye om websaker, bare hørtes så rart ut Lenke til kommentar
JonH Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Du kan jo prøve denne. Et søk med Google ga meg flere resultat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå