Kjeksmestern Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 slapp av, demoen er ikke såå bra Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hellvette altså! Får jo feilmelding samma faen hvilken eg prøver å laste ned, Bringing it home eller den andre kødden. Blir man lei og oppgitt? Indeed..Så ja, ka som skjer her da? 7174023[/snapback] Pass på at du har nok plass på harddisken da Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Han skrev i en annen post han hadde 8GB ledig. Vil tro det er nok Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Han skrev i en annen post han hadde 8GB ledig. Vil tro det er nok 7177794[/snapback] Kanskje han har 8MB ledig? Er ikke så lett å lese med SDTV vettu Men prøv å ta sånn Xbox Live Network test. Så at major nelson sa at man skulle gjøre det om man fikk litt trøbbel med å laste ned noen av demoene. Så det kan jo kanskje hjelpe. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Nei eg har ikkje bare 8 MB ledig på HDD:P Men neida, får vel stikke bortom til kameraten å teste om mulig. Dessuten er det ikkje så lenge til spillet er å finne i butikken eller Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Litt synd du ikke får prøvd det før du kjøper det da Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Ja det er jo det, men som sagt så får eg jo testet det hos ein kamerat. Men er jo godt mulig at han igså bli eid av Market Place da Vurderte å rense HDD idag,slik at all cache samt firmware-opdateringer går hen. Men dette er vel egentlig ikkje så anbefalt om ikkje alt har gått til hellvette vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå