Gå til innhold

Rainbow Six: Vegas Demo - i oktober

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

7138294[/snapback]

Hva er uoversiktelig? Hvis du tenker virkelighet så er den litt uoversiktlig når man er i en sånn situasjon :)

Jeg følte gui og kameravinkler fungerte bra. Eneste drawback var kommandoknappen på d-padden. Det likte jeg ikke. Men kan sikkert fikses under options.

Har bare ikke fått spilt det nok...

7138674[/snapback]

Har ikke prøvd det lenge nok tror jeg, men områdene var litt uklare, og det var til tider veldig vanskelig å se fienden. Så bare hvor skuddene kom fra. Men det er en vanesak sikkert.

Lenke til kommentar

Har ikke prøvd det lenge nok tror jeg, men områdene var litt uklare, og det var til tider veldig vanskelig å se fienden. Så bare hvor skuddene kom fra. Men det er en vanesak sikkert.

7138807[/snapback]

Første par minuttene synes jeg også det var litt uoversiktelig, men så senket jeg tempoet mitt en par hakk og fikk tid til å tenke. Det er jo gode muligheter til å finne dekninger de fleste steder. Når man i tillegg har så mange magasiner så hender det jeg sitter dekning og bare peprer rundt hjørnet uten å eksponere meg selv (kul feature, - lite treffsikkert, men holder fienden "nede" så lenge) mens jeg samler tankene.

Fikk bedre og bedre inntrykk av spillet etterhvert.

Dr Pedee

Lenke til kommentar
Dette virka jo kult, men hallemann så treigt det gjekk. Om ikkje spel slutter å hakke så selgjer eg heile xboxen!

7139055[/snapback]

Er så utrolig enig. Er lei av at spill snegler seg fremover og hakker når det skjer mye. Føler liksom at kvaliteten på spillene og selve konsollen synker så utrolig mye. Jeg har hatt stor glede av 360, men det er ikke lenge jeg gidder og skylde på at det er en optimaliserings sak. Grafikken blir bedre og jeg begynner og lure på om de klarer og bedre grafikken samtidig som de klarer og optimaliserer spillene så de kjører bedre...

Noe jeg lurer på her, som jeg ikke helt skjønner er hvordan COD3 klarer og kjøre i 60 fps og ikke spill som GRAW? Greit at grafikken er bedre i GRAW, men såpass kan man vel vente av en 360?

Og noen som vet om noen spill i fremtiden som kjører i 60 fps til 360? (Utenom spill som kan sammenliknes med table tennis da :))

Lenke til kommentar
Jeg var ihvertfall solgt etter 5 min. spill. Synes det virker kanonbra. Dersom multiplayer bare blir like bra som den var i RS3 så blir det mange lange kvelder med dette.

7139282[/snapback]

Co-op mode tror jeg kan bli utrolig bra. Kult å planlegge hvordan man skal ta terroristene sammen med en kompis:)

Lenke til kommentar
Jeg var ihvertfall solgt etter 5 min. spill. Synes det virker kanonbra. Dersom multiplayer bare blir like bra som den var i RS3 så blir det mange lange kvelder med dette.

7139282[/snapback]

Fikk testet demoen hjemme og jeg ble også solgt!

Jeg får heller ingen lagging eller tearing. Merkelig at mange som klager på dette.

Lenke til kommentar

7139282[/snapback]

Jeg får heller ingen lagging eller tearing. Merkelig at mange som klager på dette.

7139333[/snapback]

La ikke merke til noen tearing selv, men var litt framerate problemer. Var ganske grei flyt, men innimellom så stoppet det litt opp. Tror det er ting som lar seg optimalisere. Det er jo ikke lenge siden Epic selv fikk UE3 til å utnytte alle kjernene til X360, så det er mulig at Ubisoft har litt å ta igjen der.

Lenke til kommentar
Co-op mode tror jeg kan bli utrolig bra. Kult å planlegge hvordan man skal ta terroristene sammen med en kompis:)

7139326[/snapback]

Skal visstnok være mulig å spille fire personer sammen i co-op (fint hvis du har mer enn en kompis :p ). Og, ja, bør bli utrolig bra.

Lenke til kommentar

Denne utgaven minner veldig om GRAW, og det er greit siden jeg elsker det spillet. Grafikken og stemningen er rå og når jeg etterhvert får koblet opp Pioneer sitt 360 surround vil pakken være complete.

At "gamle" spill ikke kjører i 60 fps eller hakker er vel fordi utviklerverktøyet MS lager blir bedre og bedre.

Lenke til kommentar

7139282[/snapback]

7139333[/snapback]

Merka litt framedrops sjølv, men ikkje noko som øydelegg spelopplevinga. Forøvrig så er det jo ikkje ein ukjend sak at Siddis hatar XBOX 360. Så hans innlegg er vel berre til å oversjå hvis du ikkje er intressert i usaklegheitar.

Merka ikkje noko tearing, hverken i direct feed videoen fra xboxyde, eller på sjølve demoen.

Lenke til kommentar

Der sa du noe, merket ikke tearing selv... Utrolig! hehe likte gameplayet og stilen. Aldri vært fan av rainbow six men nå synes jeg dette var bra saker. Ble skikkelig med i gameplayet, å når demoen stoppet opp sånn plutselig så skreik jeg av fortvilelse hehe.

Skal nok kjøpes hvis lommeboka sier ja. Når er realesen på denne?

Lenke til kommentar
Dette virka jo kult, men hallemann så treigt det gjekk. Om ikkje spel slutter å hakke så selgjer eg heile xboxen!

7139055[/snapback]

Altså, mener du at spillet hakker OG i tillegg har et treigt gameplay, eller bare det første?

Ja, jeg registrerte framedrops på enkelte steder, men jeg er i liten tvil om at dette er en tidlig build. De tidligere nevnte hickups-ene som jeg og andre opplevde tyder også på dette.

Reagerer litt på at du stort sett ikke gjør annet enn å klage på støy og lav fps i postene dine.. For all del; alle har forskjellig oppfatning av hva mye støy er og noen legger mer merke til lavere fps (samt irriterer seg mer over det), men det er kanskje ikke nødvendig å poste det gang, på gang, på gang, på gang?

Etter alt jeg har lest fra deg så finner jeg det smått utrolig at du fortsatt er eier av denne konsollen.

Lenke til kommentar
Min eneste bekymring er hvordan de løser multiplayer... Jeg virkelig hatet GRAW sitt "joining" system, hvor man ørten ganger måtte gå inn og ut og søke etter ett game fordi de allerede hadde startet og slikt...

7138669[/snapback]

Jepp,fullstedig enig. GRAW er utrolig bra online,når man omsider kommer seg inn i spillet.Spillets største svakhet ligger nettopp her syns eg. Lobby delen kunne vert mye bedre optimalisert.

Lenke til kommentar

7139055[/snapback]

Tror faktisk jeg ville foreslå det for deg - og selge den altså - evt bytte den i en ny. For det må være noe hakkende galt med din 360. Ikke bare bråker den langt mer enn noen jeg har hørt (og hørt om) (tidl. innlegg fra deg), men den strever visst veldig med denne demoen også. Må jo være noe galt slik jeg ser det, og kanskje de to tingene henger sammen på et vis. Og jeg sier ikke dette fordi jeg ikke tåler at folk klager - for hos noen er det åpenbart at 360'n støyer mer. Og kanskje performance problemene, hard ware kræsj (som noen har hatt) og støy kan henge sammen? Just a thought. :)

Ellers enig at dette virker kult. Ellers har jeg merket noe frame rate drops en par steder, men ikke så mye at det var noe å irritere seg over, og langt mindre enn beskrivelsen til enkelte her - inkl. Siddis sin.

Det var mere aliasing/kantete linjer i demoen jeg spilte på Electroworld messen enn denne nedlastede her. Ellers så kan det være forskjeller i skjermene og. Her hjemme har jeg foreløpig bare prøvd det på plasma 42'' "HD" (1024x768 oppløsning på panelet), og mulig det "skjuler" manglende AA mer i forhold til HD på LCD (1360x768) som var på eletroworld messa. Skal teste på min LCD HD 40'' også senere i dag og se om problemet er mere merkbart der. For på messen var dette faktisk noe jeg ikke likte (dårlig AA) - så jeg ble litt gledelig overrasket når jeg prøvde den på plasma'n her hjemme. Plasma'n er generelt mindre "skarp" i grafikken på 360 enn LCD'n gjør her i heimen i hvert fall, og det er nok forskjell i oppløsningen som forårsaker. Ellers er begge instillt med THX optimiser i forhold til farge, lys/kontrast, sharpness osv...

Dr Peedee

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...