Gå til innhold

Rainbow Six: Vegas Demo - i oktober

Anbefalte innlegg

Er et garantert kjøp for meg også, så vi har nok et ganske likt inntrykk av demoen.

Kjedelig var den vitterlig ikke, men jeg er ikke helt komfortabel med kameravinklene ennå.

Det gledelige med dette spillet er jo at grafikken er lik på multiplayer som singleplayer.

"The multiplayer and singleplayer looks and feels exactly the same." skrev IGN (eller var det Gamespot...).

Videoene fra MP virker i alle fall veldig lovende med diverse moduser som piffer det ekstra opp.

GRAW er forøvrig det spillet jeg har tilbrakt flest timer med, sammen med FNR3.

R6LV tar mest sannsynlig over plassen på tronen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har spilt demoen i noen timer nå. Dette har jeg ventet lenge på. Synd at frameraten er så som så, men dette er jo ingen helt ny build og de har jo ennå ikke nådd gold status så det er håp. Bortsett fra det var dette knall. Vanvittig gøy å bruke snake cam og beordre i hvilken rekkefølge lagkameratene skal ta ut terroristene når de stormer inn. Must buy!!

Lenke til kommentar
Har spilt demoen i noen timer nå. Dette har jeg ventet lenge på. Synd at frameraten er så som så, men dette er jo ingen helt ny build og de har jo ennå ikke nådd gold status så det er håp. Bortsett fra det var dette knall. Vanvittig gøy å bruke snake cam og beordre i hvilken rekkefølge lagkameratene skal ta ut terroristene når de stormer inn. Must buy!!

7136352[/snapback]

Tviler på at de fikser frameraten noe særlig, er utrolig mange 360spill som har gått gull med masse framerateissues.. Sibirbrettet på SC-DA er jo omtrent uspillelig pga hakking

Lenke til kommentar

Jeg også merket problemet med hakkingen og frameraten. Veldig synd! Synd hvis Ubisoft skal komme med to så bra spill som driter seg ut på det samme.

Men må si jeg likte spillet jeg. Jeg gikk rett i fra Call of duty 2 match, rett inn i demoen. Tror du det gikk lang tid før jeg ble skutt? heheh Var litt aggresiv spilling :)

Lenke til kommentar
Kan ikke dette ha noe med hvordan de pakker sammen demoen da? Ser som regel at final er stabil, osv.

7136723[/snapback]

Kan nesten virke som om det kunne vært noe sånt. Akkurat denne demoen ble vist på X06. Der hadde de ikke det problemet. Demoen er jo på lille 477mb. Men vet ikke jeg....

Lenke til kommentar
Spennende... Virket veldig lovende, dog noe masete og litt uoversiktelig. Lenge siden jeg har spilt RS serien. Har forøvrig også problemer med å se for meg hvor mange varierte oppdrag det kan være i en og samme by... Men tiden vil vise!

Det skal kjøpes ihvertfall!

7138294[/snapback]

De har kunngjort at første oppdrag foregår ved en grenseby nær Mexico...Finnes video av det, så variasjon blir det nok... De har flere brett de ikke har annonsert hvor foregår

Lenke til kommentar
Spennende... Virket veldig lovende, dog noe masete og litt uoversiktelig. Lenge siden jeg har spilt RS serien. Har forøvrig også problemer med å se for meg hvor mange varierte oppdrag det kan være i en og samme by... Men tiden vil vise!

Det skal kjøpes ihvertfall!

7138294[/snapback]

Hva er uoversiktelig? Hvis du tenker virkelighet så er den litt uoversiktlig når man er i en sånn situasjon :)

Jeg følte gui og kameravinkler fungerte bra. Eneste drawback var kommandoknappen på d-padden. Det likte jeg ikke. Men kan sikkert fikses under options.

Har bare ikke fått spilt det nok...

Endret av hesleskaug
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...