Gå til innhold

Rainbow Six: Vegas Demo - i oktober

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Meh, avbestiller denne jeg nå!

Ble ikke overbevist og siden det kommer så mye bra i månedene fremover velger jeg heller noe annet.

Plukker den muligens opp denne engang i fremtiden med en 299,- pris lapp!

7134777[/snapback]

Hva er det du ikke likte?

Det var noe framedrop, men ikke slik at det plaget meg fryktelig...

Ellers likte jeg godt følelsen på våpene man får prøve i demoen. God følelse og kjennes ut som om de sparker ifra seg.

Endret av smelx
Lenke til kommentar
Frameraten var ikke akkurat stødig. Den var aldri. 100% perfekt. Hvis dette problemet er i fullversjonen så skipper jeg denne tittelen

7135043[/snapback]

Det er en grunn til at spill burde lages i 60 FPS

7135122[/snapback]

En kar løper inn på TEGNEBORDET til et random 360 spill bare. GUYS! Let's make it in 60 fps! - Oh, great idea. Did not think about that. and STUFF

Lenke til kommentar

Synes dette virket lovende jeg, litt hakking innimellom men ikke noe ødeleggende, hvis de får fikset dette til ferdigversjonen så blir dette kanonbra. Grafikken var helt ok, ikke noe overveldende men fungerer fint. Synes at coversystemet var meget bra og kommandosystemet var enkelt. :)

Lenke til kommentar

Grafikken i spillet funker som bare for meg. Lyden er genial både på våpen og omgivelser. Bakgrunns"musikken" ble derimot fryktelig plagsom etter 5 minutter, men den har man jo mulighet til å skru av.

Er det flere enn meg som føler at det blir litt uoversiktelig? Liker foreløpig bedre Ghost Recon når det kommer til dette, men det er mulig at jeg bare må bli vane med det..

Lenke til kommentar
Grafikken i spillet funker som bare for meg. Lyden er genial både på våpen og omgivelser. Bakgrunns"musikken" ble derimot fryktelig plagsom etter 5 minutter, men den har man jo mulighet til å skru av.

Er det flere enn meg som føler at det blir litt uoversiktelig? Liker foreløpig bedre Ghost Recon når det kommer til dette, men det er mulig at jeg bare må bli vane med det..

7135516[/snapback]

Testet demoen på electromessen og kan beskrive det samme som du sier. Litt uoversiktlig. Grafikken er pen, men GRAW er bedre.

Kan være en gammel demo

Lenke til kommentar

I mine øyne den beste demoen sluppet så langt, noen bugs her og der, men forhåpentligvis fikset til release.Must buy, ingen tvil.

Kjedelig og uoversiktlig? Vel enten liker man slike spill eller ikke, og det var mørke omgivelser i demoen hvor man må bruke på thermal vision og nightvision for å få oversikt.

For meg som har spilt GRAW så og si daglig siden det kom ut så var dette ett forfriskende spill i hvertfall, nice aim og kontroll, man føler at det er punch i våpnene og man kan velge å skru av og på lyddemper som man vil samt at det ikke er masse kløning for å dra fram granater slik som i graw.Det meste er sikkert ikke nytt for folk som har spilt Rainbow Six før, men for meg var dette übersweet.Hvis multiplayer er i nærheten av dette så blir det mange kvelder med RB6V gitt :D

Endret av bas
Lenke til kommentar
I mine øyne den beste demoen sluppet så langt, noen bugs her og der, men forhåpentligvis fikset til release.Must buy, ingen tvil.

Kjedelig og uoversiktlig?  Vel enten liker man slike spill eller ikke, og det var mørke omgivelser i demoen hvor man må bruke på thermal vision og nightvision for å få oversikt.

For meg som har spilt GRAW så og si daglig siden det kom ut så var dette ett forfriskende spill i hvertfall, nice aim og kontroll, man føler at det er punch i våpnene og man kan velge å skru av og på lyddemper som man vil samt at det ikke er masse kløning for å dra fram granater slik som i graw.Det meste er sikkert ikke nytt for folk som har spilt Rainbow Six før, men for meg var dette übersweet.Hvis multiplayer er i nærheten av dette så blir det mange kvelder med RB6V gitt  :D

7135962[/snapback]

Helt enig bas! Men tror du det blir mulighet for å redigere hver enkelt knapp sin funksjon i helversjonen, eller blir det at man må velge mellom ferdige oppsett? Trekker veldig ned for min del om man ikke kan forandre alt selv..

Lenke til kommentar

Kjedelig og uoversiktlig?  Vel enten liker man slike spill eller ikke, og det var mørke omgivelser i demoen hvor man må bruke på thermal vision og nightvision for å få oversikt.

For meg som har spilt GRAW så og si daglig siden det kom ut så var dette ett forfriskende spill i hvertfall, nice aim og kontroll, man føler at det er punch i våpnene og man kan velge å skru av og på lyddemper som man vil samt at det ikke er masse kløning for å dra fram granater slik som i graw.Det meste er sikkert ikke nytt for folk som har spilt Rainbow Six før, men for meg var dette übersweet.Hvis multiplayer er i nærheten av dette så blir det mange kvelder med RB6V gitt  :D

7135962[/snapback]

Helt enig bas! Men tror du det blir mulighet for å redigere hver enkelt knapp sin funksjon i helversjonen, eller blir det at man må velge mellom ferdige oppsett? Trekker veldig ned for min del om man ikke kan forandre alt selv..

7136010[/snapback]

Godt spørsmål, I GRAW multiplayer kan man ikke forandre på oppsett så vidt jeg veit i hvertfall, hvordan det var på singleplayer husker jeg ikke, men er veldig keen på å kunne konfigurere oppsettet selv ja, sånn som deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...