Gå til innhold

Rainbow Six: Vegas Demo - i oktober

Anbefalte innlegg

Mener å ha lest at demoen skal komme kl. 15.00 men husker ikke hvor jeg leste det og tviler vel på at det stemmer... Men det er jo ett like godt tidspunkt som noe annet! :p

edit: Har nå lest flere steder at demoen skal komme kl. 17.00, men igjen så er det bare tipping tror jeg...

Endret av Fettgnomen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Demo i dag? Marrafakka!

Livet er godt for oss 360-eiere om dagen :)

THP8-demoen var jo en gigantisk opptur. Bakfull og Project 8 var absolutt en god kombinasjon.

Eneste som mangler nå er at en GoW-demo ramler utpå MP som lyn fra klar himmel. Joda, jeg vet at det neppe kommer til å skje, men man kan jo leke med tanken.

Lenke til kommentar
Mener å ha lest at demoen skal komme kl. 15.00 men husker ikke hvor jeg leste det og tviler vel på at det stemmer... Men det er jo ett like godt tidspunkt som noe annet! :p

edit: Har nå lest flere steder at demoen skal komme kl. 17.00, men igjen så er det bare tipping tror jeg...

7132434[/snapback]

Kl. 17 hadde passet bra. Da har jeg kommet meg hjem fra jobb og spist litt mat og er klar for litt spilling :)

Men, tar det ikke for gitt at den kommer idag. Er en stund siden de sa demoen skulle komme idag, og har jo ikke hørt noe om det i det siste....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...