Gå til innhold

Fotokonkurransen 2.0 Runde 3: Kropp

glenulv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes bilde 1 var ganske innlysende jeg da. Med alderen er det mange som får "måne", og det var en kreativ måte å få frem poenget på synes nå jeg. Bildet hadde neppe hatt samme virkning om man hadde tatt bilde av en mann med virkelig "måne". Persolig synes jeg kanskje at det er noe som mangler, selvom jeg ikke helt vet hva.. Men kreativt var det. :)

Lenke til kommentar
siden det er lite med respons her, så er det vel fritt fram? den som er først ute får slenge opp en ny konk?

7058443[/snapback]

Vi har jo noen regler for konkurransen da! Uansett, siden glenulv svikter totalt så får jeg vel bare stå fram som den lykkelige vinneren :D

Ny konkurranse er lagt ut, og temaet denne gangen er Høst!

1. plass: Natt i Frognerparken

2. plass: Cash kontant

3. plass: Alderens inntog

Endret av magneska
Lenke til kommentar

Gratulerer Magneska! :)

Selv stod jeg for det bildet mange hadde problemer med å forstå; "Alderdommens inntog". Tanken med bildet var, (som i alle fall noen forstod...) å vise til at man gjerne får måne med alderen. At det er noe som mangler er jeg fullstendig enig i. Derfor laget jeg en annen versjon av bildet også (som nok var litt mer forseggjort), men som jeg ikke torde å levere i frykt for å bryte reglene, fordi det bildet leverte jeg nemlig HER...

Hvem ble så nr to? Tør vi gjette på Tdale?

Endret av sentimental
Lenke til kommentar
siden det er lite med respons her, så er det vel fritt fram? den som er først ute får slenge opp en ny konk?

7058443[/snapback]

Vi har jo noen regler for konkurransen da! Uansett, siden glenulv svikter totalt så får jeg vel bare stå fram som den lykkelige vinneren :D

Ny konkurranse er lagt ut, og temaet denne gangen er Høst!

1. plass: Natt i Frognerparken

2. plass: Cash kontant

3. plass: Alderens inntog

7058916[/snapback]

Beklager...har gått og tenkt "husk konkurransen fredag" heile uken, men det var jo torsdag...sorry=)

Takker for du fulgte med magneska=)

Slik blei resultatet denne uken!

GRATTIS!

1. plass: Natt i Frognerparken - magneska

2. plass: Cash kontant - sthlm

3. plass: Alderens inntog - sentimental

Lenke til kommentar
Sentimental: Nå ble jeg spent på å se hvordan det andre bildet ditt var, men klarte ikke finne det no sted på den linken du henviste til. Kan du legge ut bildet her? Evt sende meg en PM? :p

7060128[/snapback]

Ikke noe super duper greier det heller altså, men noe mer humoristisk i alle fall... Jeg la det ut i tråden for selvportrett nå nettopp...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...