jonnor Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Så, hvem tror dere går av med seieren i BF2? Selv holder jeg en knappeeske på apas. Ble imponert over de i går, utrolig rutinerte taktikkmessig, teamplayet er bra og de er blant de beste skillmessig også. Magnifi stiller også svært sterkt, men jeg tror Copenhagen vil falle litt igjennom. Påmeldte kan du se her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=637711 Lenke til kommentar
MaX [NOR] Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Så, hvem tror dere går av med seieren i BF2?Selv holder jeg en knappeeske på apas. Ble imponert over de i går, utrolig rutinerte taktikkmessig, teamplayet er bra og de er blant de beste skillmessig også. Magnifi stiller også svært sterkt, men jeg tror Copenhagen vil falle litt igjennom. Påmeldte kan du se her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=637711 7011906[/snapback] Så 2 omganger med APAS i går på NRK. Skikkelig fart der ! Kommer det flere sendinger fra turneringen ? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Jada, Battlefield2 kommer til å få mye oppmerksomhet tenker jeg. Har ikke snakket noe med swede i dag, men med så få lag påmeldt kan det være at vi får se litt innledende runder. Ihvertfall blir finale/semi dekket. Compoene starter klokken 15.00 Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Vi (tag +AF+) spilte mot et lag under tag =US= og denne kampen ble vist på nett tv live, noen som vet om man kan laste ned\se disse om igjen fra nett-tv? Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) har veldig lyst på den jeg også for jeg var med å spilte Går det ann å få det i litt bedre kvalitet enn det som går på nett tv? Endret 6. oktober 2006 av hailgodset91 Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Vi (tag +AF+) spilte mot et lag under tag =US= og denne kampen ble vist på nett tv live, noen som vet om man kan laste ned\se disse om igjen fra nett-tv? 7016095[/snapback] Vil bare si at vi i =US= ikke heter uberslakt, men Über Slækk. Vi vinner jo seff... bare se på kampen på nrk... Lenke til kommentar
Larsen0210 Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Var med å spilte for =US= jeg også. Noen som har link til hvor filmen er? (hvis den er mulig å se da) Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Den er å finne på nrk.no\lan2006. Så må du se på innledningskamper ellerno, og den er det siste som visis, litt uti sendinga der Dere vant jo selvfølgelig Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Nytt oppsett ligger pinned i denne delen av forumet. Kamper utsatt til kl 10:00 i dag 7 Oktober Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Tror det blir ganske jevnt mellom Magni og aPas i finalen. Det er omtrent 50/50. Hvis noen vet hvilke maps som finalen spilles på, kan jeg nok fortelle litt nærmere. Skal nevnes at aPas var noen sekunder tilnærmet nullet mot Magni. aPas hadde ingen flagg, men fikk grået og tatt et flagg og gjorde et sterkt comeback. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Tror det blir ganske jevnt mellom Magni og aPas i finalen. Det er omtrent 50/50. Hvis noen vet hvilke maps som finalen spilles på, kan jeg nok fortelle litt nærmere. Skal nevnes at aPas var noen sekunder tilnærmet nullet mot Magni. aPas hadde ingen flagg, men fikk grået og tatt et flagg og gjorde et sterkt comeback. 7019966[/snapback] hvor er gZONE? skulle ikke myst osv komme på lanet? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Tror MysT har fått hjerteflimmer elns, så han er på sykehuset. Du må ikke spørre meg, jeg er inaktiv. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Tror MysT har fått hjerteflimmer elns, så han er på sykehuset. Du må ikke spørre meg, jeg er inaktiv. 7020117[/snapback] Kom jo ikke akkurat som en bombe. Hvem klikket han på? hvor er gZONE? skulle ikke myst osv komme på lanet? Som om gayzone hadde gjort det stort :!: Lenke til kommentar
Leno2k Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) gg apas. magnificent og copenhagen i finalen nå, å hvilken finale det vil bli! Cph > Magnifi Endret 7. oktober 2006 av Leno2k Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Er finalen spilt? Vises den eventuelt på web-tv? Magnifi > Cph Lenke til kommentar
Klevenffs Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Go magnificent! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg