Gå til innhold

venstrejustere tekst i drop-down menyer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grunnen til at den blir høyrejustert er fordi stylesheet'et ditt er "teit"...

Valg:

1. Fix stylesheet'et. (ville jeg gjordt)

2. CSS:

<select style="text-align:left">

....

</select>

3. CSS på server kontroller:

minComboBox.Attributes.Add("style", "text-align:left");

Lenke til kommentar

nå er dette i et vanlig program og det er (såvidt jeg vet) ikke noe stylesheet i programmet (bruker visual c# express edition).

jeg har også laget en label hvor jeg har fylt inn endel tekst (har ikke funnet noe bedre enn en label å bruke til dette). i designer så er teksten venstrejustert men når jeg kompilerer programmet og kjører det er det høyrejustert... noen idé om hva jeg har gjort feil her eller som kan være gjort bedre?

Lenke til kommentar
nå er dette i et vanlig program og det er (såvidt jeg vet) ikke noe stylesheet i programmet (bruker visual c# express edition).

jeg har også laget en label hvor jeg har fylt inn endel tekst (har ikke funnet noe bedre enn en label å bruke til dette). i designer så er teksten venstrejustert men når jeg kompilerer programmet og kjører det er det høyrejustert... noen idé om hva jeg har gjort feil her eller som kan være gjort bedre?

7012527[/snapback]

Alle control har en property som heter RightToLeft, du har ikke satt denne til true ?

Men siden det vises riktig i designer høres det ut som RightToLeft eller CurrentCulture endres i koden

Lenke til kommentar
var faktisk noe tull med RightToLeft... når denne står i "Yes" så funker det slik jeg vil ha det (venstrestilt tekst)

edit: endret teksten

7013214[/snapback]

OT: Seriøst ilpostino, tør du virkelig å legge ut cd-keys og serials på siden din? Her lukter det søksmål i millionklassen :ph34r:

Lenke til kommentar
OT: Seriøst ilpostino, tør du virkelig å legge ut cd-keys og serials på siden din? Her lukter det søksmål i millionklassen  :ph34r:

7013437[/snapback]

er ikke dette noe som egentlig burde ha blitt tatt på pm egentlig. Tør det inntill jeg får et brev i posten fra en advokat som vil at jeg skal fjerne det....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...