ilpostino Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 som topic sier; hvordan venstrejustere tekst i drop-down-menyer? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Tekst i drop-down er da alltid ventrejustert? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Tekst i drop-down er da alltid ventrejustert? 7011812[/snapback] enig at det burde vært det, men når jeg har knotet med det har teksten blitt høyrejustert av en elle rannen grunn..... Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Grunnen til at den blir høyrejustert er fordi stylesheet'et ditt er "teit"... Valg: 1. Fix stylesheet'et. (ville jeg gjordt) 2. CSS: <select style="text-align:left"> .... </select> 3. CSS på server kontroller: minComboBox.Attributes.Add("style", "text-align:left"); Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 nå er dette i et vanlig program og det er (såvidt jeg vet) ikke noe stylesheet i programmet (bruker visual c# express edition). jeg har også laget en label hvor jeg har fylt inn endel tekst (har ikke funnet noe bedre enn en label å bruke til dette). i designer så er teksten venstrejustert men når jeg kompilerer programmet og kjører det er det høyrejustert... noen idé om hva jeg har gjort feil her eller som kan være gjort bedre? Lenke til kommentar
z3zuz Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 nå er dette i et vanlig program og det er (såvidt jeg vet) ikke noe stylesheet i programmet (bruker visual c# express edition). jeg har også laget en label hvor jeg har fylt inn endel tekst (har ikke funnet noe bedre enn en label å bruke til dette). i designer så er teksten venstrejustert men når jeg kompilerer programmet og kjører det er det høyrejustert... noen idé om hva jeg har gjort feil her eller som kan være gjort bedre? 7012527[/snapback] Alle control har en property som heter RightToLeft, du har ikke satt denne til true ? Men siden det vises riktig i designer høres det ut som RightToLeft eller CurrentCulture endres i koden Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) var faktisk noe tull med RightToLeft... når denne står i "Yes" så funker det slik jeg vil ha det (venstrestilt tekst) edit: endret teksten Endret 6. oktober 2006 av ilpostino Lenke til kommentar
kaffenils Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 var faktisk noe tull med RightToLeft... når denne står i "Yes" så funker det slik jeg vil ha det (venstrestilt tekst) edit: endret teksten 7013214[/snapback] OT: Seriøst ilpostino, tør du virkelig å legge ut cd-keys og serials på siden din? Her lukter det søksmål i millionklassen Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 OT: Seriøst ilpostino, tør du virkelig å legge ut cd-keys og serials på siden din? Her lukter det søksmål i millionklassen 7013437[/snapback] er ikke dette noe som egentlig burde ha blitt tatt på pm egentlig. Tør det inntill jeg får et brev i posten fra en advokat som vil at jeg skal fjerne det.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå